Власники автокав'ярень нерідко скаржаться на те, що машину можуть забрати на штрафмайданчик без жодного попередження, аргументів та задокументованого дозволу. Особливо гостро ця проблема постала у столиці, де такий бізнес на колесах найбільш розповсюджений.

Про це йдеться у сюжеті програми "Джедаї".

Протистояння між працівниками штрафмайданчиків та бізнесменами часто переростає у сутички і, як виявилося, в останніх тому знайшлося власне пояснення. Державна виконавча служба, яка повинна займатися демонтажем, не ставить до відома власників про порушення. Хоча за законом зобов'язані надати відповідний акт.

Всі машини тимчасово перевозять на окрему закриту територію за містом, але тепер там замість впорядкованого автопарку панує суцільний хаос. Трапляється й так, що, навіть маючи на руках рішення суду на безкоштовний вивіз авто звідти, нічого вирішити не вдається.

Техніку перевозять з місця на місце і у підсумку ще й покладають всі витрати за це безпідставне транспортування на позивача.

Популярні новини зараз
Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу Пенсія за радянський стаж: українцям рахуватимуть по-новому - хто втратить гроші Соціальні виплати повністю перекроять: держава платитиме більше, але не всім Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Показати ще

Слід відзначити, що свого часу власники кав'ярень на колесах влаштовували масові мітинги під будівлею адміністрації у Києві. Два роки тому столична влада розпорядилася демонтувати незаконні МАФи, до яких потрапили і відомі "рожеві равлики", і звичайні міні-автобуси, в яких готують каву.

Як повідомляв портал "Знай.ua", харківський чиновник заробив мільйони на звичайній каналізації.