Питання щодо завислої у повітрі долі Шулявського мосту, нарешті, почало поступово рухатися вперед. Як повідомили у КМДА, днями тут стартував перший підготовчий етап перед початком масштабного будівництва – перенесення інженерних мереж. Тож "крига скресла", роботи розпочалися. Знай.ua відправилися на місце, аби подивитися, на якій стадії нині знаходяться комунальники та що вже вдалося зробити. Проте, замість розритих котлованів та рядів будівельної техніки, ми натрапили на аж ніяк неочікуване затишшя.

Рятування ледь живого мосту чи "відмивка бабла"?

У пошуках групи робочих, що здійснюють заявлене міською владою перенесення інженерних комунікацій, ми обійшли усю довколишню територію біля Шулявського мосту. Втім, ані комунальників, ані обладнання чи інвентарю ми так і не знайшли. Рух по мосту та поруч із ним продовжується у звичайному режимі.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"Я щодня буваю тут десятки разів на добу, втім нічого подібного тут не бачив впродовж двох останніх днів. Хоч, чесно кажучи, як водій, скажу, що краще б вони і не починали цей утопічний ремонт. 1, 5 роки – та за цей час можна і нове місто побудувати…а вони тільки міст оновлять. Як виживати у таких пробках?", – говорить водій маршрутки №239, що курсує від станції метро "Шулявська" до станції метро "Либідська".

Обійшовши усе довкола, вдалося знайти лише невеличку купу нових будівельних матеріалів – залізні балки, дошки та облицювальні матеріали. Знаходиться все це на обгородженій території в кількох метрах від залізних опор, що втримують міст. Поруч ми побачили оглядову кабінку, однак в ній нікого не було.

"Не знаю, кому це належить. Одного ранку я прийшов, а матеріали вже тут лежали. Та нічого звідти не потягнеш, бо навколо – паркан із дроту. З'явилося це ще десь наприкінці липня", – розповідає місцевий продавець Олег Миколайович.

Опитані нами місцеві жителі теж не бачили активізації на території однойменного мосту.

"Сказали – не значить зробили. Це тільки балачки. Я щодня тут ходжу і вранці, і ввечері, а донька гуляє неподалік і вдень. Не бачили ми жодного комунальника. Машини як їздили, так і їздять по мосту. Але ж скільки можна тягнути? Ось-ось і він розсиплеться! А тут і діти бігають, і машини їздять. Невже їх не бентежить, що будова тріщіть по швах і тримається лише на залізних опорах? Чи вони все шукають можливість більше накрутити бабла на будівництві?!", – скаржиться Олексій Степанчук, що проживає по вул. Смоленській, в кварталі від Шулявського мосту.

Заміряння рулеткою та "нічні невидимки"

Здавалося, вже й годі було б сподіватися натрапити хоч на якийсь слід справжніх робіт, а заява КМДА цілком реально потрапила б до категорії "фейкових обіцянок". Та, опитавши з десяток людей, нам все ж таки вдалося поспілкуватися з очевидцями, яким все ж таки вдалося побачити робочих в дії.

"Кілька днів тому я, проїжджаючи через міст, бачила робочих – вони заміряли щось великою рулеткою. Радилися між собою, як і що їм краще зробити", – коментує Олександра Мартиненко, місцева мешканка.

А от водії тамтешніх маршруток бачили "ознаки" проведення робіт.

"Безпосередньо, комунальників я не бачив, але не раз помічав, що під вечір вздовж мосту з'являються пластмасові червоні фішки. Що відбувається далі, не можу сказати, бо моя зміна закінчується - напевно, вони вночі працюють", – ділиться з нами водій маршрутки №477, що курсує від станції метро "Шулявська" до Московської площі.

Нехай там як, та чим більше тягнутиметься це питання, тим вища ймовірність нового обвалу аварійної конструкції.

Щодо графіку виконання робіт та кількості спеціалістів, що працюють над перенесенням інженерних мереж, у КМДА поки відповідь не надали. Подробиці читайте у подальшому на сайті Знай.ua.