Як не злива, то у Києві – черговий потоп. Однією із найзатопленіших ділянок Києва традиційно стає проїжджа та пішохідна частина біля станції метро "Лівобережна". Та нарешті міська влада звернула увагу на цю проблемну зону і підписала розпорядження щодо оновлення дощової каналізації. Знай.ua з'ясували деталі затвердженого проекту.

190 млн грн: куди та на що?

Щороку під час сильної зливи мешканці мікрорайону Лівобережний потопають у миттєво створених "річках". А соцмережі щоразу поповнюються все новими і новими фотографіями потопу.

"На початку цього тижня ми знову плавали по пояс у воді. Дійшло вже до того, що як тільки бачу дощ в погоді, беру із собою пакети для сміття – на кожну ногу по пакету. Це єдине, що може убезпечити від повного промокання, бо одразу ж за 5 хвилин зливи рівень води підіймається на метр, а то і півтора. Це ж дурдом якийсь!", – скаржиться Лариса Остапенко, мешканка Дніпровського району.

Популярні новини зараз
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Та у майбутньому ситуація має змінитися. І вже незабаром тут розпочнуться масштабні роботи з будівництва нової системи зливостоків.

"Минулого місяця розпорядженням N1053 було затверджено проект "Реконструкція дощової каналізації по проспекту Броварському від вул. Митрополіта Андрія Шептицького до мосту Метро через Русанівську протоку в Дніпровському районі". Вся робота має проходити у 2 черги. Збудувати мають 6 дощових колекторів та очисні споруди. Частково роботи вже профінансовані", – зазначає депутат Київради Олег Петровець.

Згідно із отриманими технічно-економічними показниками експертного звіту, виданого Державним підприємством "Державний науково-дослідний та пректно-вишукувальний інститут "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", загальна кошторисна вартість проекту становить 189 млн 945 тис 716 грн.

Левова частка виділених коштів призначена на будівельні роботи – 136 млн 908 тис 228 грн. Проте, ніяких роз’яснень стосовно цього пункту в документі ми не побачили. Найменша кількість коштів призначена, власне, на устаткування – 9 млн 187 тис 879 грн.

"Підземна площа очисних підземних споруд проточного типу сягає 558, 5 квадратних метрів, які займуть 0, 34 гектара земельної ділянки. Продуктивність - 2592 кубічних метри за годину, – відзначається в розпорядженні. – Проект передбачає 33 залізобетонні каналізаційні камери, з яких 11 монолітних та 22 збірних".

У графі ж "Інші витрати" позначено 43 млн 849 тис 609 грн. Однак, що це за витрати, в документі також немає жодного пояснення.

алені гроші та 2, 5 роки пробок!"

Замовником розробки проектно-кошторисної документації і будівництва вказаного об’єкту є комунальна корпорація "Київавтодор". Власне, до корпорації ми надіслали офіційній запит щодо більш детального роз’яснення пунктів "Інші витрати" та "Будівельні роботи".

Поява назви славнозвісного "Київавтодору" у документі викликала чималу кількість негативних відгуків у соцмережах.

Фінансування робіт здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів. Так, у 2018 році на це передбачено 100 тис грн із місцевого бюджету, а 33 млн 214 тис грн – з державного, в рамках експерименту з фінансового забезпечення реалізації заходів з розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури у м. Києві.

Контроль за виконанням даного розпорядження покладено на заступника голови КМДА Дмитра Давтяна. Тривалість будівельних робіт становитиме 29 місяців: 24 місяці в рамках першої черги і 5 місяців - другої черги.

Зазначені строки виконання робіт теж викликали хвилю обурень серед містян.

"Та ну на!!!! За такі гроші і 2 з половиною роки ремонту і постійні затори, та краще 2-3 рази в рік відкачати помпою!!!", – коментує киянин Костянтин Валентинович.

Відомо, що будівництво має розпочатися вже цього року, та коли саме, поки що не уточнюється. Відповідні запити ми надіслали і до КК "Київавтодор", і до прес-служби КМДА. Тож подробиці щодо будівництва дощової каналізації біля станції метро "Лівобережна" у подальшому читайте на сайті Знай.ua.