КП "Київський метрополітен" 13 липня - в останній день перед зростанням вартості проїзду, заробило понад 26 мільйонів гривень на продажу поїздок на картки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє прес-служба підприємства у Twitter.
"Минулої п'ятниці наші пасажири поповнили свої картки метро на 5 мільйонів 971 тисячу 525 поїздок", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що з них 4 мільйони 568 тисяч 800 поїздок пасажири купили за тарифом 4,5 гривні, що принесло метрополітену 20 мільйонів 640 тисяч 600 гривень прибутку.
Якщо ж порахувати усі продані поїздки навіть за найнижчим тарифом у 4,5 гривні, то денна виручка підземки за 13 липня сягнула 26 мільйонів 871 тисячу 862,5 гривні.
"Картка метро продовжує економити ваш час та кошти. При поповненні на 50 поїздок кожна коштує 6,5 гривні", - підсумували у прес-службі метро.
За словами речниці підземки Наталки Макогон, мова йде виключно про поповнення карток на кількість поїздок і не враховує разові поїздки у вигляді жетонів і проїзні квитки.
Разом з тим у перший робочий день після подорожчання проїзду у метро – 16 липня – пасажири поповнили свої картки на 388 тисяч 791 поїздку, з них 227 тисяч 900 поїздок по мінімальному тарифу по 6,5 гривні.
На запитання, чи не залишиться через такий "розпродаж" підземка без коштів пізніше, Макогон сказала, що отримані кошти – це не велика для метро сума.
"Це невелика сума. Ми значно більше витрачаємо за місяць на електроенергію і зарплату", - пояснила Макогон.
Вже кілька днів поспіль кияни та гості міста їздять за новими тарифами у метро, автобусі, тролейбусі, міській електричці, фунікулері, трамваї. З 14 липня вартість проїзду у столиці на всі види комунального громадського транспорту зросла до 8 гривень.
Але винахідливі пасажири вже шукають способи заощадити. Раніше ми розповідали про те, як заощадити на проїзді після подорожчання.
Як повідомляв портал "Знай.ua", у київських електричках пасажирам "впарюють" недійсні, списані квитки.
Працівники залізниці займаються дивними махінаціями. При чому роблять це досить цинічно, абсолютно не переживаючи за те, що можуть бути покарані за такі дії.
На станції пасажири не можуть придбати квиток в терміналах, оскільки вони "не працюють". Стояти в черзі до каси не завжди є час, і пасажири, знаючи, що можуть придбати квиток біля турнікету, поспішають туди. А на вході їх чекає "сюрпрааайз!" – замість квитків, які вже піднялись у ціні, "добрі" працівники залізниці продають пасажирам старі списані квитки за старою ціною.
Ці "дивні махінації" викликають питання: куди і кому йдуть гроші за такі квитки?