У Києві знесуть багатоповерховий будинок житлового комплексу "Перспектива" як об'єкт самовільного будівництва. Про це повідомляють "Українські новини".

Господарський суд Києва виніс рішення про знесення будинку в Деснянському районі в ЖК "Перспектива" на вул. Теодора Драйзера, 40. Багатоквартирний будинок був побудований на землі з цільовим призначенням "Освіта" замість школи.

Компаніям Глобал Буд-3, Укрсоцбуд, Київмонтажбуд було доручено знести об'єкт і повернути ділянці його первісний вигляд. А будівництво школи на даній ділянці землі повинно було початися ще в 2007 році.

Ділянка в Деснянському районі столиці площею у 2,464 га міська влада відвели під будівництво середньої загальноосвітньої школи ще в 2007 році. А в 2013 році прокуратура Деснянського району міста Києва звернулася до Господарського суду столиці з вимогою повернути цю ділянку землі міської громади.

Популярні новини зараз
Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Показати ще

Тоді господарський суд прийняв рішення не віддавати землю Київській міській раді і передав її компанії Глобал Буд-3 для подальшої добудови школи. В цьому році був укладений новий інвестиційний договір.

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" роботи з побудови нової транспортної розв'язки на Шулявці, що повинні були початися ще 1 червня, буде відкладено на поки що невизначений термін. Причиною тому стали протести громадськості щодо необґрунтованого вибору затвердженого київською владою проекту. Знай.иа стало відомо, що завтра у КМДА керівництво віч-на-віч зустрінеться з активістами і автором альтернативного проекту Шулявській транспортної розв'язки Віктором Петруком, чтоби обговорити деталі справи.

Протягом травня активісти неодноразово зверталися до керівництва міста з метою розглянути на офіційному рівні проект транспортного інженера Віктора Петрука. Одні з головних причин - вдвічі менша вартість затвердженого варіанту, що обійдеться місту в 800 мільйонів гривень, більша пропускна здатність і менші терміни на будівництво.