Українці перестали купувати товари про запас. Беруть тільки те, що дуже потрібне, помітили в Асоціації торгових мереж. Там також зазначають, що українці стали частіше ходити в магазин. Не кілька разів на тиждень, а 3-4. Почали здебільшого відвідувати не гіпермаркети, а невеликі магазини та базари.

"Це все пов'язано із бідність нашого населення. Вони б і хотіли купити продуктів на цілий тиждень, але не можуть цього собі дозволити. По-перше, це все стало набагато дорожчим, ніж кілька років тому. По-друге, у більшості людей зараз дуже нестабільні часи — затримують зарплати, декому їх понизили. Звісно, якщо коштів немає, то ніхто не закуповуватиметься на тиждень. Для цього щонайменше потрібно мати автомобіль, заправляти його. Я не кажу вже про стабільний дохід", - говорить порталу "Знай" Олексій Дорошенко, директор Асоціації постачальників торговельних мереж.

Читайте також Наші банки зазнають максимальні збитки за останні 10 років - експерт

За його спостереженнями, через такі споживчі настрої зменшуватиметься вибір товарів у магазинах. Там продаватимуть лише найбільш необхідні.

"Торгові мережі вже почали змінювати свою політику. Ті, хто будував стратегію по збільшенню кількості гіпермаркетів в Україні, зараз збираються відкривати супермаркети. Ті, які хотіли відкривати супермаркети, зараз переходять на мінімаркети", - пояснює спеціаліст.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Він прогнозує, що популярності знову набиратимуть базари.

"Там значно менше націнка, ніж у супермаркетах. Звісно, не на все, але на багато продуктів і речей. Тому там скуповуватиметься все більше і більше людей", - каже він.

Нагадаємо, у квітні 2015 року Антимонопольний комітет України оштрафував торговельні мережі в рамках картельної змови на 203,6 млн грн. Однак всі мережі ігнорують це й не сплачують штрафу.