З 22 березня додатковий збір на автомобілі із Узбекистану відмінять. Він становить 12,12% від вартості машин. Про це повідомили в Міжвідомчій комісії з міжнародної торгівлі. Там таке рішення пояснили тим, що вводили додатковий збір через недружнє ставлення влади Узбекистану до українських автовиробників.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"У лютому Узбекистан відмінив митний збір із українських машин. Ввів його влітку 2015 року у відповідь на додатковий збір України на імпортні авто в розмірі 5-10 відсотків", - говорить "Знай" Олег Омельницький, директор компанії "Автоконсалтинг".
Читайте також Валютні кредити не будуть реструктуризовувати — економіст
Із Узбецьких автомобілів в Україні продавали лише моделі марки Daewoo. У рік їх купували від 1700 до 3500 одиниць. Daewoo Matiz ще в грудні був найдешевшим автомобілем на українському ринку. Коштував 150 тис. грн.
"Крім цього постачали Gentra та Nexia. Після введення Україною збору узбеки перестали завозити до нас машини. Вони побачили, що ціна суттєво виросте й попиту на авто не буде. Їхні автосалони у нас розпродували залишки старих партій машин", - пояснює фахівець.
За його словами, після відміни збору на ринку з'являться узбецькі машини.
"Вони не подешевшають, бо фактично й не дорожчали. Їх продаватимуть за такими ж цінами, як і у грудні. Matiz знову буде найдешевшим авто. Однак тепер Daewoo продаватимуть під новим брендом — Ravon".
Нагадаємо, машини, які виготовляють в Узбекистані, розроблені корейською автомобільною фірмою Daewoo. Після банкрутства вона стала належати американському концерну General Motors. Частина акцій узбецьких автовиробників також стала власністю американців.