Виробники котячого корму Sheba опублікували креативну рекламу, за сюжетом якої чоловік віддав перевагу погодувати свого вихованця замість сексу з дівчиною. Про це пише "Campaignlive".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяРолик по назвою "Чого хочуть кішки" створило креативне агентство BBDO. Прийшовши з дівчиною додому і почавши пристрасно цілуватися, чоловік зауважує сумні очі свого кота, вирішуючи погодувати його.
Читайте також: Кіт-боксер відлупцював чоловіка через поцілунок (відео)
Нагадаємо, японець проміняв дружину на пластикову секс-іграшку. Маючи дружину і двох дітей, 61-річний японець Сендзу Накадзіма з міста Токіо став жити з пластиковою секс-лялькою.
Чоловік назвав ляльку САОР і мешкає з нею в своїй квартирі в Токіо.Хоча коли Накадзіма купував цей виріб у секс-шопі, то планував використовувати його за прямим призначенням.