Сьогодні користувачі сервісів Google побачать повідомлення про зміни в політиці використання персональних даних. Компанія прийняла рішення не тільки збирати дані про відвідані користувачем веб-сторінках, а й отримувати інформацію про всі його рухи в Інтернеті. Це необхідно для точнішого таргетування контекстної реклами, повідомляє "AIN".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНатомість користувачі зможуть самостійно стежити за потоком своїх даних через надання нових послуг "Моя активність", яка стала розширенням функції "Мій аккаунт".
Читайте також: Google визнав власний сайт "частково небезпечним"
Причиною такого кроку експерти називають той факт, що рекламний бізнес - основа успіху корпорації Google. Ці нововведення дозволять корпорації актуалізувати рекламу для користувача і змінити способи продажу реклами.