13 вересня в.о. директора аеропорту "Бориспіль" Євген Дихне в рамках онлайн-трансляції відповідав на запитання користувачів Facebook. До керівництва головного міжнародного аеропорту країни дійсно назріло вже чимало питань, як у журналістів, так і у громадян, що користуються його послугами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористувачі задавали різноманітні питання, пов'язані як з конкретними проблеми надання авіаційних та інших послуг, так і з довгостроковими планами з розвитку та модернізації аеропорту. Відповідаючи на поставлені запитання, Дихне розповів про непорядність київських таксистів, які "перебивають" ціни офіційних перевізників, що співпрацюють з аеропортом. Також, пояснюючи високі ціни на неавіаційні послуги в "Борисполі", в.о. директора зазначив, що причиною такої ситуації є нерівномірний розподіл неавіационних доходів, з яких тільки 30% залишається на балансі аеропорту, а решта дістається Фонду Держмайна.
На жаль, в.о. директора не став детально відповідати на серйозні питання, що стосуються роботи аеропорту. Серед іншого, журналісти нагадали Дихне про обшуки, які в липні в "Борисполі" проводила прокуратура у зв'язку з непрозорістю закупівель захисного обладнання для аеропорту. Журналісти Знай.ua і громадяни, які користуються послугами "Борисполя", запитували про наболіле: регулярні крадіжки багажу, антисанітарію в туалетах і плитку, яка періодично падає на голову пасажирам в терміналах. На жаль, ці питання в ході прямої лінії не удостоїлися відповідей або залишились без конкретики.
Не хочеться кидати тінь на саме проведення прямої лінії, але склалося враження, що сама по собі ідея відповіді на питання онлайн була обрана для того, щоб відповідати тільки на зручні запитання. При тому, що саме незручні питання якраз і цікавлять громадськість. Взяти хоча б проблеми постійних поломок і технічних неполадок бортів, яких тільки за останні місяці відбулося кілька. Тільки завдяки щасливому випадку вони поки не стали причиною катастрофи. За останній рік було вже більше десятка випадків технічних неполадок з літаками, останній раз - зовсім недавно, в серпні.
Звичайно, розповідати про ціни на каву та екскурсії теж важливо. Але ще більш важливо відповідати на питання, які турбують людей найбільше. Редакція порталу Знай.ua сподівається, що виконуючий обов'язки директора аеропорту Євген Дихне зможе знайти час і відповісти нашим журналістам в інтерв'ю на ті проблемні питання, на які у нього не вистачило часу під час прямої лінії.