Відома у світі компанія Aerie, що спеціалізується на створенні та продажу жіночої білизни, знайшла спосіб значно підвищити попит на свою продукцію серед клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІдея мала успіх завдяки тому, що бренд відмовився від використання у своїх рекламних матеріалах фотошопу, повідомляє Лента.ru. з посиланням на Mashable.
Два роки тому менеджери компанії вирішили більше не вдаватися до ретуші фотографій. Наступним кроком наближення бренду до звичайних жінок стало використання моделей не з журнальною, а простою зовнішністю, з різними типами фігур, кольором шкіри.
Правда, у Aerie відзначають, що вони відмовилися тільки від зміни зовнішності дівчат за допомогою графічного редактора. З професійними моделями, які знімаються для рекламних плакатів бренду, продовжують працювати стилісти і візажисти
Внаслідок такої політики вже у 2015 році продажі продукції бренду зросли на 20 відсотків.
Читайте також: Вчені радять спати без спідньої білизни
Очільниця компанії Дженніфер Фоїл пояснила, що Aerie використовує в рекламних плакатах справжні фотографії жінок. Це допомагає клієнткам відчувати себе більш упевненими і не комплексувати з приводу неідеальної фігури.
Повідомляється також, що у 2014 році компанія також запустила в хештег #AerieREAL, яким користувачки соцмереж стали відзначати пости про натуральну красу і свої фотографії без ретуші. Сьогодні в Instagram викладено близько чотирьох тисяч подібних знімків.