З 2013 по 2015 рр. включно, сукупні споживчі витрати напередодні свята Дня Св. Валентина виросли в середньому на 22%. Про це повідомляє "Дело".

Згідно з опублікованими даними, зростає кількість людей, які витрачаються в ці дні на вечері в ресторанах (33%) і проживання в готелях (28%).

У той же час по світу знижується кількість любителів подарувати квіти і листівки, хоча для деяких регіонів, все якраз навпаки: латиноамериканці майже подвоїли свої витрати на квіти (92%) в святковий період, а Близький Схід став єдиним регіоном, де зафіксовано збільшення продажів листівок , причому на 107%.

У США головним атрибутом дня закоханих за підсумками дослідження стала їжа (38% від загальних витрат в передсвяткові дні). У європейців ресторанні рахунки становлять більше половини (53%) витрат в цей період. А Близький Схід став лідером по покупкам ювелірних виробів (23%), витрачаючи на них на більше, ніж будь-який інший регіон.

Читайте також: Найкращі графіті до Дня закоханих (фото)

Популярні новини зараз
Російські військові прямо під час евакуації розстрілюють мирних жителів у Вовчанську У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати "Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року
Показати ще

Як повідомляється, в ході дослідження була проаналізована сукупна інформація про транзакції за кредитними, платіжним і передплаченим картками за 3 роки в період з 11 по 14 лютого в перебігу 2013-2015 рр.

Як з'ясувалося, у всьому світі 90% покупців ходили по магазинах особисто, і тільки 6% віддали перевагу онлайн-покупок.