Може скластися враження, що модифікація 911 R - всього-лише "один із" спеціальних версій знаменитого спорткара, але автомобіль-то вийшов справді унікальний. Прихильник марки відразу ж зверне увагу на назву: все вірно, снаряд названий на честь істотно полегшеного однойменного "спортсмена" 1967 року. "Ерка" минулого важила близько 800 кг і при цьому видавала 230 к.с.

Сучасний 911 R створений на базі 911 RS, причому йому вдалося обскакати спартанця в деяких питаннях. Двигун - опозитна атмосферна "шістка" об'ємом 3,8 л, що видає 500 к.с. при 8500 об/хв і 460 Нм при 6250 об/хв. Коробка передач - механічна, причому з деактивацією перегазовки при перемиканні на нижні передачі.

Дах у новинки, як і у "ер-ески", магнієвий, а капот і крила з вуглеволокна. Але антикрил не спостерігається, а в задніх крилах відсутні повітрозабірники. Обстановка всередині мінімалістична: заднього дивана, каркаса безпеки, радіо і системи кондиціонування немає, а шумоізоляція є лише частково.

Читайте також: Найяскравіші новинки Женевського автосалону (фото)

Маса спорткупе - 1370 кг, тобто RS на 50 кг важчий. При цьому новинка поступається донору на розгоні: до "сотні" вона добирається за 3,8 с, відпускаючи "ер-еску" вперед на 0,5 с. Зате максимальна швидкість вище - 323 проти 310 км/ч. Спорткупе випустять обмеженим тиражем 991 екземпляр. Вже оголошена ціна - від 189 544 євро, майже на 8000 євро дорожче 911 GT3 RS.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні, 27 червня: день невизначеності та несподіваних перешкод – прогноз для всіх знаків Зодіаку Українцям масово повертають гроші за комуналку: терміново перевірте усі квитанції Пенсіонерам нададуть 25% знижки на комуналку: хто має отримати Українцям приготували нову виплату у 4 тис. гривень, але не всім: хто потрапить у списки "обраних"
Показати ще