У другій половині липняпочали дешевшати потримані автомобілі на авторинках. Загалом їхня вартість опустилася на $200-400. Бюджетні машини, яких багато на ринку, майже не змінилися в ціні. А ось на не надто популярні 15-20-річні автомобілі високого класу ціна пішла вниз. Наприклад, корейський легковик бізнес-класу Daewoo Leganza 1998-1999 років впуску ще в травні-червні коштував $4-4,2 тис., а зараз — $3,4-3,7 тис. Інший корейський легковик цього ж класу і років випуску Hyundai Sonata також подешевшав на $150-200 до $3,6-2,7 тис.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВартість автомобілів класу С 2004-2007 року випуску змінилася незначно — максимум на $100. Автомобільні експерти пов'язують зниження із тим, що із серпня офіційно відмінили мито на іномарки. При умові, що одна людина прижене із-за кордону не більше одного авто в рік й не продаватиме його протягом 12 місяців.
"Всі проблема в тому, що у людей бракує грошей, населення наше дуже зубожіло за останній час. В одних не вистачає, щоб заправити старе бізнес-авто і їздити на ньому. В інших — щоб купити таке. Багато ситуацій трапляється, коли люди продають машини, аби погасити кредити", - говорить порталу "Знай" Олег Назаренко, голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і диллерів.
Читайте також Дохідність депозитів знижуватиметься
На його думку, подешевшали ті машини, на які попит з кожним роком ставав меншим.
"Також важливими факторами є недосвідченість нашої поліції й загострена криміногенна ситуація на Донбасі. Зараз там масово викрадають автомобілі й перепродують у різних областях. На жаль, поліція ще не навчилася оперативно й професійно виявляти такі транспортні засоби. Вони проникають на автомобільні базари. Їхня ціна нижча за некрадені, тому загальна статистика цін показує зниження", - пояснює він.
Нагадаємо, За першу половину цього року продажі нових машин в Україні збільшились майже на 60%. Перше місце за продажами займає Toyota.