Більшість водіїв взимку прогрівають автомобілі перед виїздом в дорогу. Частина авто обладнана дистанційним стартером і водій може займатися вдома своїми справами, а транспортний засіб буде в цей час грітися.

Водії вважають, що так вони краще підготують авто для подальшої експлуатації. Але фахівці не погоджуються з такою думкою. Вони наголошують, що сучасним автомобілям така процедура зовсім не потрібна. Фахівці-автомобілебудівники розповіли, що новому автомобілю необхідно лише 30 секунд для розігріву, а під час руху він нагріється набагато швидше.

Прогрівати необхідні лише старі машини, які обладнані карбюраторами. Оскільки його потрібно нагріти до потрібної температури, щоб він визначав правильну пропорцію палива і повітря, а інакше двигун просто глохнутиме.

Читайте також: Водій в стилі "кунг-фу" врятував свою машину (відео)

Але ера карбюраторних автомобілів вже закінчилась. Тепер необхідну суміш палива і повітря у інжекторних двигунах визначають спеціальні датчики. Вони самі підлаштують двигун під потрібну температуру.

Популярні новини зараз
ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю
Показати ще

Вчені підрахували, що холостий хід двигуна приносить 1,6% всіх парникових викидів США. Це, для порівняння, в два рази більше від загальної кількості викидів металургійної промисловості.

Крім того фахівці підрахували, що водії зможуть щороку економити 5,9 мільярдів доларів на паливі, скоротивши марну роботу двигуна. При цьому кількість викидів зменшиться на суму еквівалентну викидам при виробництві соди, алюмінієвої та вапнякової промисловості разом узятих.