Більшість візиток у наш час, на жаль, виглядають дуже банально. Дивлячись на них, не виникає жодного бажання звернутися до власника, а більшість з цих шматочків паперу просто губляться разом з часом.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак оригінальна візитка - це не надто складна, а головне, не дорога робота. У підбірці фото з "Бджоли" можна побачити, що більшість з карток просто виконують відповідні до сфери діяльності власника речі.
Наприклад, майстер з велосипедів подарував своїм клієнтам універсальний ключ, фотограф створив прозору картку у вигляді фотоапарата, а пекарня створила візитки у вигляді печива, яке викликає апетит.
Тож, усе дуже просто. Важливо лише дати клієнту частку того, що ви йому збираєтесь запропонувати за гроші. Яскравий, але лаконічний вигляд простого папірця не лише збереже про власника спогади, а зіграє за принципом сарафанного радіо, адже такі візитки хочеться показувати кожному.
Читайте також: Китайська компанія премії робітникам видає секс-ляльками та капцями
Іноді люди вкладають безліч сил та грошей у створення яскравої візитки, але виходить відстій, адже у власника та маркетолога взагалі немає почуттів. Однак люди також роблять собі таким чином піар, але чорний.