Освітня програма для молодших школярів надто складна для сприйняття учнями. Про це заявила міністр освіти Лілія Гриневич, пише "ВВС Україна".

Гриневич і її колеги кажуть, що шкільна програма для наймолодших школярів складна і перевантажена такими формулюваннями, зрозуміти які може далеко не кожна дитина. Крім того, більшість знань, отриманих дітьми за перші роки навчання в школі, їм просто непотрібні.

Читайте також: Програма навчилась виявляти п'яні твіти

Вона також говорить про "драматичну втрату інтересу дітей до навчання".

"Маємо ситуацію, коли дитина у 3-му класі не хоче йти до школи, випадає з процесу, їй важко, вона не розуміє", - розповідає міністр.

Популярні новини зараз
Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять В Україні змінюють правила виплат для ВПО: потрібно принести один документ Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

У той час, коли уряд готує реформу шкільної освіти, яка має початися в 2018 році, у МОН вирішили, що "діти не можуть чекати". Там пропонують виправити деякі проблеми в початковій школі вже цього року.

Основні нововведення, які пропонує міністр, наступні:

1. Прибрати з програми табличку множення: вчитель сам повинен вирішувати скільки часу приділяти діленню, а скільки - додаванню.

2. Змінити список дитячих авторів для вивчення на уроках літератури. Їм запропонують твори Мар'яни Савки, Лесі Вороніної, Катерини Штанко, Андрія Куркова, Джеремі Стронґа та ін. Вороніна і Штанко, до речі, - лауреатки Книги року ВВС.

3. Третьокласників вирішили не завантажувати розумінням того, що таке другорядні члени речення. Втім, їх познайомлять з новим жанром – есе. Їх діти створюватимуть поки що усно, під керівництвом учителя.

4. Вчителів англійської попросять більше уваги приділяти усному мовленню, а не письму й читанню. Дітей мають вчити іноземної мови за допомогою пісень, віршів і відеоматеріалів.

5. Нових підходів очікують і на уроках фізкультури, проте самі формулювання залишаються старими: "Кардинальні зміни уможливлюють програму з фізичної культури побудувати за принципом вдосконалення фізичних якостей учнів".

"Діти 6-9 років мають малювати, творити й рухатися, а не заучувати на вказаних предметах теоретичні знання", - підсумовує заступник міністра освіти Павло Хозбей.