Американський кінематограф щороку дарує шанувальникам кіно шедеври, які отримують десятки премій за кращу гру, режисерську роботу та інше. Але більшість стрічок - це все ж прохідні роботи, над створенням яких автори не заморочуються, а застосовують виключно шаблонні багаторічні інструменти.

"Знай" зібрав десяток найбезглуздіших моментів з голлівудського кіно, які можна побачити у сотні фільмах.

Ганчірка з хлороформом

Цей прийом особливо популярний у бойовиках. Навіщо вбивати охоронця боса, коли можна його приспати? Дружина та діти героя з масовки залишаться з сильним чоловіком, герой не забруднить руки. Варто лише притулити вологу серветку до обличчя суперника.

На справді не все так просто. Для того, щоб приспати жертву хлороформом необхідно тримати ганчірку хвилин 10. До того ж, людина прокинеться майже одразу, як тільки отримає доступ до кисню.

Епічний вибух

Класика жанру - коли головний герой рятується від вибуху в останній момент та красиво падає, ухиляючись від нього. Після цього умовний Том Круз з кількома подряпинами спокійно рушає карати решту ворогів.

Однак після подібного вибуху навіть супергерой мінімум тиждень лежатиме в лазареті і не факт, що повністю оговтається. Кожен вибух супроводжується хвилею, яка руйнує внутрішні органи людини. Саме для цього і створювали вибухівки в принципі.

Удар в потилицю

По-перше, на потилиці людини немає спеціальної точки, натиснувши на яку можна одразу її виключити. По-друге, якщо людина все ж втратила свідомість від удару, перше, що вона робитиме коли прокинеться - це буде блювати та повзати по підлозі.

Семеро одного не б'ють

І справді, ви колись бачили, щоб десяток хлопців били Джейсона Стейтема одразу? Так, бачили. Але вони роблять це по черзі, а не одразу. Навіть кращому в світі бійцю-професіоналу було б важко відбитись від купи негідників.

Бомби

У типових голлівудських фільмах завжди є червоні та сині проводи на вибухівках з таймером. Герой вагається, який саме перерізати, щоб не підірватися (у фільмі "Армагеддон" навпаки), та вгадує. Навіщо взагалі ставити на вибухівку дисплей, і чому таймер прискорюється, у разі хибного вибору, та залишає шанси на порятунок?

Вуличні камери з розширенням 4К

На вуличних камерах відеоспостереження картинка аналогічна радянським телевізорам, але спецслужби вмить фіксують на них обличчя злочинця навіть на відстані сотні метрів. Така технологія є можливою, але в окремих точках планети і відносно недовгий час, а не в Мексиці у 2001 році.

Куля-ракета

Куля з пістолета та навіть з дробовика пробиває тіло людини, але не рушить його з місця. У фільмах, складається враження, що на набої кріплять реактиви. Від одного пострілу у груди суперник може відлетіти на кілька метрів.

Не Mac, не Windows і навіть не Ubuntu

Дуже дивними операційними системами користуються хакери та спецслужби у блокбастерах. Зрозуміло, що продюсери не порушують авторські права, але те, що відображається на екранах більше схоже на "Матрицю", ніж на зрозумілі ОС, які прагнув і створив Стів Джобс.

Після сексу - повалятись

Це правило стосується виключно романтичних фільмів. У тих, де герой такий собі бабій-мачо він одразу тікає після інтиму з шанувальницею. У мелодрамах та романтичних комедіях пара обов'язково полежить на дивані на спині. При чому чоловік накритий ковдрою вище поясу, а жінка вище грудей. Як таке можливо?

Постріл у бак та вибух

Це вже, певна річ, баян, від якого відмовились навіть режисери "Місії нездійсненної", але передивлятися такі кадри можна вічно. Кілька пострілів у бензобак і вибух такий, наче хтось наніс авіаудар по військовій частині. У реальному житті обойма автомату перетворить бак на решітку.

Читайте також: Трейлер нового "Капітана Америки" з Людиною-павуком (відео)

Не звертаючи уваги на усі безглуздості, американський кінематограф, а зокрема бойовики, збирають багатомільйонну фанатську аудиторію по всьому світу. У будь-якому разі, те, з чого можна посміятися у голлівудських начебто серйозних фільмах, незрівнянно з жахом та трешем в індійському та російському кіно.