Зернотрейдери скаржаться, що "Укрзалізниця" не дає їм нормально працювати та розповіли про її головні корупційні заробітки на вантажоперевезеннях.

Перша, та найбільш прибуткова, пов'язана з відсутністю вагонів у сезон пікового відвантаження зерна в порти, на експорт, розповідають "Весті"

"Дефіцит створюють штучно. У період збирання врожаю і завантаження суден трейдери готові платити, щоб дістати порожняк і не зірвати завантаження. Експедитори заносять начальникам залізниць по $ 20 за вагон", - говорить один з підприємців, який попросив не вказувати його імені.

Суми хабарів у період експорту зернових сягають сотень тисяч доларів. Адже за сезон експедиторам потрібно перевезти в порти близько 35-40 млн тонн зерна. Для перевезення використовують майже 20 тисяч вагонів, які надає "Укрзалізниця" . Перемножуємо цифри і отримуємо сумму в $ 400 тис за сезон.

Друга схема афери полягає в подачі вагонів на під'їзні колії та транспортування їх назад у депо. Це офіційна платна послуга, залізниця бере від 1 тис. lо 3 тис. грн за вагон, залежно від відстані.

Популярні новини зараз
Графіки відключення електроенергії на 27 червня Списують гроші, навіть якщо вимкнено інтернет: українець попередив клієнтів Vodafone Посадили у "бусик" чи ламають двері? Українцям нагадали, куди скаржитися на ТЦК Пільговий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" пояснили, як підключити
Показати ще

Читайте також: Україні потрібна економічна революція

"Але начальники станцій знайшли і тут, як заробити на хабарах. Вони оформляють папери так, нібито вагони подаються зовсім недалеко, і за документами проходять нульовий кілометраж і мінімальна оплата за подачу. А насправді склади відтягують на значну відстань. Вагонів подають тисячі, рахунок йде на мільйони. Перевіряти це справа ревізорів, підпорядкованих безпосередньо начальнику залізниці, тому вони також в долі", - розповідає джерело.