Після сильного пошкодження кузов дуже тяжко повернути до ідеалу. Багато майстрів з СТО вважають, що краще купувати авто, яке ще не ремонтували. Якщо воно було в дрібних аваріях, можна для себе якісно відновити і не хвилюватися, чи добре його відремонтував попередній власник.

"Навіть якщо замінити деталь і приварити її при правильній технології, не завжди вдасться забезпечити первинну міцність кузова. Якщо довелося переварювати дах або силові елементи – кузов не буде таким міцним і при аварії деформується набагато більше, ніж новий автомобіль. Крім цього, ремонт кузова — одна з найдорожчих робіт в автомобілі", - передає mmr.ua.

Автомобіль потрібно оглядати, коли той чистий, а на вулиці світло, бажано сонячно. Першу підозру щодо історії автомобіля повинне викликати лакофарбове покриття. В таку погоду буде краще видно дефекти фарби. Якщо візуально фарба виглядає добре, потрібно перестрахуватися і пройтися по кузову "товщиноміром". Він покаже, які елементи кузова шпаклювали, а які – просто підфарбовували.

У десятирічного автомобіля фізично не може ідеально зберегтися фарба. Автомобіль без істотної поломки вкрай рідко фарбують.

Якщо частина елементів відрізняється відтінком, свіжістю — авто було в ДТП. Якщо власник купив запчастини (нові) і пофарбував їх у колір авто — в цьому немає нічого страшного. Гірше, якщо вирівнювали і шпаклювали старі елементи. Шпаклівка з часом може тріскатися. Тріщина спричинить за собою дефект фарби і в цьому місці почнеться корозія.

Популярні новини зараз
Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Читайте також: ТОП-10 найбільш продаваних авто світу

Але найгірше, коли крім навісних кузовних елементів постраждали і силові. Якщо перефарбовані двоє дверей, перевірте центральну стійку кузова. Також варто перевірити під переднім бампером, якщо той перефарбували. Зокрема, чи не тече радіатор. Авто, в якому змінювали силові елементи, краще не купувати. Потрібно дивитися на місцях зварювання кузовних елементів, чи заводські вони. Для гарантії, перед оглядинами можна "погуглити" конкретну марку автомобіля і подивитися, як виглядають її місця зварювання.

Зазори між кузовними елементами повинні бути рівними. Як між дверима, капотом і крилами. Якщо зазори не однакові, то кузовні елементи ремонтували.

Після цього перевірте коди на всіх вікнах. Вони повинні збігатися. Але треба робити поправку на те, що лобове скло часто міняють через попадання каміння на дорогах. Також власник може запевняти вас, що одне з вікон розбили злодії.

Про те, що авто брало участь в аварії, можна дізнатися і завдяки оптиці. Якщо у фарах або задніх ліхтарях є волога і вони запітніли, значить, у цю частину був удар. Після удару оптика тріскається і починає пропускати вологу.