Конфлікт - це далеко не приємна ситуація в процесі комунікації. Вирішувати конфлікти теж не з приємних занять. Іноді складніше вирішити проблеми спору, чим викликав сам спір. Навіть самі неагресивні люди, можуть потрапити в конфліктну ситуацію. Все залежить від співрозмовників.

Про те, як спілкуватися і вирішувати конфліктні ситуації розповість портал "Знай.ua".
У процесі спілкування іноді ми втрачаємо контроль над своєю промовою, що в підсумку може призвести до конфліктної ситуації. Мова володіє декількома властивостями: змістовність - набір смислів, вимовний вголос; зрозумілість, виразність, гучність і дієвість, тобто очікування відповідної реакції на сказані слова.

Читайте також: Японський прем'єр назвав умови скасування антиросійських санкцій

В ході цих властивостей, момент конфлікту наступає в стадії відповідної реакції. Іншими словами, співрозмовник після отримання певної інформації аналізує її і може як погодитися з нею і навпаки. Конфлікт настає, коли одна сторона йде в відмову погоджуватися зі сказаним. Якщо ви не хочете вступати в безглузді суперечки, краще в розумі зробити для себе певні висновки і не оголошувати їх вголос, якщо ви розумієте, що це може призвести до довгих суперечок. Людей дуже складно переконати і змінити їх думку, тому краще пошкодувати свої нерви, погодитися і піти своєю дорогою.

Конфлікт може статися в ході "насильницької" комунікації, коли одна сторона підвищує голос, а що ще гірше розриваючи свої голосові зв'язки, починає кричати. Автоматично інша сторона намагається себе як-то захистити від нападів, що в підсумку призводить до конфлікту. Існує тип людей, як правило ці люди слабкі за характером і щоб показати свою владу вони часто підвищують свій голос, щоб оточуючі боялися. З такими людьми дуже легко справлятися. У відповідь на їх крики потрібно поводитися абсолютно спокійно. Кричущого це буде приводити ще в більшу сказ. Але тут потрібно подумки побудувати між вами цегляну стіну і думати про своє. Після вислуховування криків, краще піти і далі продовжувати займатися своїми справами.

Популярні новини зараз
3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет
Показати ще

Не завжди виходить піти від конфлікту, в цьому випадку, щоб не відповідати атакою на атаку, можна ввічливо попросити закінчити розмову, або подякувати за висловлену думку при цьому не висловлюючи своєї. Якщо хочеться відповісти на крики, то краще попросити, щоб людина тихіше з вами розмовляти тому, що закривати рот виразом "не кричи", ще більше буде дратувати кричущого звіра.

Людина несе відповідальність за свої емоції. "Гидота" - лише суб'єктивна оцінка почутих нами слів, і не треба лаяти себе або іншого, заглиблюватися в власні потреби і почуття.

Раніше, портал "Знай.ua" розповів про те, що шведські вчені з Лінчепігського університету витратили десять років і створили штучний нерв, який і допоможе людям забути про хронічний біль. Вони назвали винахід іонним насосом через його здатність доставляти різні речовини м'язам і нервовим клітинам, а також перекачувати потрібну кількість гамма-аміномасляної кислоти.