Під Єрусалимом (Ізраїль) вчені зробили неймовірне археологічне відкриття, яке може повністю змінити уявлення про стародавній світ.

Стало відомо, що група археологів розкопала біля Єрусалима стародавнє місто. Передбачається, що його вік може досягати 9 тисяч років.

При цьому на велике поселення натрапили випадково, коли будували нове швидкісне шосе. На думку дослідників, у місті проживало до 3 тисяч людей.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Богдана з дівчиною та охороною підловили посеред ночі в неочікуваному місці: так ось де гуляє права рука Зеленського

Волочкова осоромилася черговою рогаткою на яхті, вразливим не дивитися: "Я взагалі живу в шпагаті"

Зеленський підписав ключовий закон про автомобілі: новий сплеск ввезення

Ані Лорак застукали на відпочинку разом з колишнім чоловіком: ніжні обійми і поцілунки

Цікаво, що під час розкопок були виявлені великі приватні та громадські будівлі, а в них - прикраси, предмети побуту і знаряддя праці: сокири, серпи, ножі і наконечники стріл.

Вчені підкреслюють важливість цього відкриття, оскільки довгий час вважалося, що в цій місцевості в період неоліту була звичайна пустеля.

Нагадаємо, у ході розкопок поховання в Китаї археологи знайшли бронзовий глек з рідиною, яка вважалася "еліксиром безсмертя".

Як повідомляв портал Знай.uа, в Єгипті близько стародавньої Олександрії виявили церкви IV століття.

Також портал Знай.uа писав, що китайські вчені виявили ящірку, яка перебувала в шлунку динозавра Microraptor zhaoianus. Її скелет чудово зберігся, тому її проковтнули цілком.