Під Єрусалимом (Ізраїль) вчені зробили неймовірне археологічне відкриття, яке може повністю змінити уявлення про стародавній світ.

Стало відомо, що група археологів розкопала біля Єрусалима стародавнє місто. Передбачається, що його вік може досягати 9 тисяч років.

При цьому на велике поселення натрапили випадково, коли будували нове швидкісне шосе. На думку дослідників, у місті проживало до 3 тисяч людей.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Анастасія Приходько показала життя багатодітної матусі одним фото: запарилася з борщем

Гросу зізналася, чому так довго приховувала кохання з Полянським: "Люди одразу помічають"

Настя Каменських в бікіні показала, з ким розважалася в Мексиці, поки Потап був вдома

Юля "Зайка" розповіла про інтим з Мішею Заливако на Холостяку

Цікаво, що під час розкопок були виявлені великі приватні та громадські будівлі, а в них - прикраси, предмети побуту і знаряддя праці: сокири, серпи, ножі і наконечники стріл.

Вчені підкреслюють важливість цього відкриття, оскільки довгий час вважалося, що в цій місцевості в період неоліту була звичайна пустеля.

Нагадаємо, у ході розкопок поховання в Китаї археологи знайшли бронзовий глек з рідиною, яка вважалася "еліксиром безсмертя".

Як повідомляв портал Знай.uа, в Єгипті близько стародавньої Олександрії виявили церкви IV століття.

Також портал Знай.uа писав, що китайські вчені виявили ящірку, яка перебувала в шлунку динозавра Microraptor zhaoianus. Її скелет чудово зберігся, тому її проковтнули цілком.