Фестивальні події впродовж 11 днів проходитимуть на 14 локаціях Національного комплексу "Ексоцентр України".

ГОГОЛЬFEST представить такі напрямки мистецтва як театр, кіно, академічна музика, візуальне мистецтво, перформанс, альтернативна музика, fashion art, дитяча программа, танець, література, еко-арт та освітня программа.

Серед цьогорічних країн-учасниць, представники яких відвідають фестваль, окрім України вже підтвердили свою участь: Іспанія, Ізраїль, Швейцарія, Нідерланди, Польща, Росія, Франція, Литва, Німеччина, Великобританія, Казахстан, Канада, Австрія, Швеція, Білорусь, Норвегія, Італія, США, Угорщина та Ірландія.

Сьогодні та завтра в рамках ГОГОЛЬFEST відбудеться київська прем'єра музично-театрального проекту "Мистецтво війни", творцями якого є режисер Влад Троїцький та піаніст Олексій Ботвінов.

Перший раз глядач мав змогу побачити цей масштабний проект у рамках фестивалю Odessa-Classics, що проходив в липні цього року в Одесі.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Серед учасників перформансу – актори театру "ДАХ", камерний ансамбль "Артехатта" під керівництвом Мирослави Которович, танцівники студії танцю "Totem Dance", віджеї tenpoint vjs. У проекті використовуються музичні твори Георга Фрідріха Генделя, Іогана Себаст'яна Баха, Арво Пярта, Альфреда Шнітке та Філіпа Ґласса.

Читайте також: На міжнародному ярмарку в Німеччині представлять українські книжки

"Перевага перформансу насамперед у тому, що режисер буквально на долонях підносить слухачеві-глядачу музику. Не змагається з нею і не дражнить її з витребеньками зовнішніх режисерських фокусів. Він просто відкриває перед музикою всі можливі шлюзи. І вона ллється й веде за собою тисячний зал. Мистецтво війни, виходячи з ідеології проекту Троїцького і Ботвінова, — це мистецтво не допустити її, це мистецтво утримувати крихкий мир, навіть якщо корабель життя напореться на рифи", - пише театральний критик Олег Вергеліс.