Американський сервіс Netflix назвав час настання залежності від серіалів. Такі дослідження опублікував The Hollywood Reporter.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"У наших дослідженнях брали участь понад 20 шоу на 16 ринках. Ми виявили, що жоден серіал не "зачепив" глядача з пілотного ж епізоду", - розповіли представники компанії.
Найчастіше на публіку найбільше враження справляє другий або третій епізод, хоча іноді "знаковим" може стати і восьмий. 70% глядачів, які подивилися таку серію, зазвичай додивляються перший сезон.
Netflix проаналізував реакцію глядачів з США, Великобританії, Бразилії, Франції, Німеччини, Австралії, Нової Зеландії. З'ясувалося, що з другого епізоду глядачів захопили "Ходячі мерці", "Пуститися берега", "Сини Анархії" та "Скандал". "Божевільні" та "Одного разу в казці" захопили публіку з шостої серії, а проекти "Як я зустрів вашу маму" та "Стріла" зацікавили аудиторію з восьмого епізоду.
Крім того, австралійські і новозеландські глядачі "підсаджуються" на серіал, як правило, на два епізоди пізніше, ніж в інших країнах. І навпаки, данці проявляють інтерес на один епізод раніше, ніж переважна більшість телеглядачів.
Читайте також: У Голлівуді серіал "Друзі" визнали найкращим за всі часи
Netflix надає перегляд фільмів і серіалів за передплатою. Компанія також займається виробництвом ексклюзивного контенту, серед якого - серіали "Картковий будиночок" та "Оранжевий - хіт сезону".
Нагадаємо, що сервіс, який має у світі 60 млн глядачів, у жовтні зробить доступним документальний фільм про Євромайдан власного виробництва "Зима у вогні" Євгенія Афінеєвського. Нещодавно фільм переміг у документальній секції фестивалю у Торонто.