«Труни треба рекламувати, як сукні: показати, дати приміряти»

поділитись

Трунар Степан Пиряник розповів про креативний підхід у своїй професії

Бізнесмена Степана Пиряника з міста Трускавець, Львівської області знають не лише в Україні, а й за кордоном завдяки його нестандартному маркетингу. Чоловік займається виготовленням і продажем трун. А прославився завдяки неординарному підходу до рекламування свого товару.

[image=487]

Труни – це такий самий товар, як крісло, диван, сукня. І підходи до рекламування мають бути схожими: привернути увагу, здивувати, зацікавити.

Спеціально для виставки в Одесі зробили гігантську труну: 20 метрів у довжину і 6 метрів у ширину та висоту. Пішло більше 30 кубометрів дерева. На виставці не було відвідувача, який би не побачив її. Після виставки труну поставив в ангарі. Якось мені спало на думку – треба її якось використати. Тоді була популярна ідея про кінець світу. Вирішив відкрити ресторан, у якому можна подумати про вічне. Туристам сподобалося. Ми поставили у середині столики-гроби, на них стояли лампадки, кругом були вінки – все дуже тематично. Персонал ходив у траурному одязі і траурних стрічках. На дверях повішали табличку: "Вхід в білих капцях" - такі капці давали при вході. Меню теж зробили відповідним. У нас були бутерброди "Прощальні", салати "9 днів" і "40 днів", курка "Забальзамована", фірмова страва "Зустрінемося в раю". Більшість туристів та відпочиваючих приїздила побачити усе на власні очі, пофотографувати. Офіціанткою взяв дівчину, яка згодом розповіла місцевому телебаченні, що вона – гот і їй подобається такий антураж. Я аж злякався, бо не знав тоді, що воно таке – готи. Але потім звик.

Ресторан став настільки популярним, що світові ЗМІ внесли його до переліку найдивовижніших закладів харчування у світі та пропонували зареєструвати у книзі рекордів Гіннеса. З Лондона прийшов лист: або реєструйте перший у світі бар-труну, або прибирайте бар і реєструйте найбільшу труну у світі. Я не став з цим возитися, бо на ресторан знайшовся покупець. Ресторанний бізнес – не моє, моє покликання – трунар.

[image=486]

Зробив акцію для оптових покупців. Переглянув рекламу "Кока-коли", а там був слоган: "Заглянь під кришечку". От і я подумав – чому б таким чином не зробити власну рекламу. Пропонував нашим оптовикам заглядати під кришки трун – там були ярлики зі знижками – кому 5%, кому 10%. Дівчат своїх, котрі торгують у магазині, забув попередити. Вони потім розказували, що оптовики дивні приходили, ходили по складу і заглядали під кришки трун, шукаючи знижки.

[image=484]

Довго думав, як можна було б ще рекламувати труни. Сукні можна приміряти, машини дають на тест-драйв. А як умовити людину випробувати зручність труни? Так з'явилася ідея трунотерапії. Суть її в тому, що людина може прийти і полежати у труні. Знайшов інформацію, що це надзвичайно корисно для осмислення свого життя. Люди лікуються світлом, звуками, сечею – то чому не можна лікуватися трунами? Обладнали в офісі кімнату, встановили там три труни з усіма зручностями. Поставили вазони, на стіні вчепили плазмовий телевізор. Лежиш собі у труні, на шовковій подушці, біля рослин, по телевізору показують водоспад, грає легка музика. Клієнтів було чимало. Приходили ті, хто переживав депресію чи страждав на алкоголізм – останніх жінки приводили. Перед сеансом у клієнта була розмова з психологом, аби налаштуватися на правильний лад. Психолог радив, про що можна поміркувати в такій обстановці. Багато людей виходили і дякували – майже усі замислювалися над тим, що живемо один раз, відійти у вічність можемо будь-якого дня. Хтось міркував про те, що неправильно жив до цього, хтось вирішував змінити своє життя. Бізнес-леді з Києва після сеансу гроботерапії сказала, що занадто багато часу вділяла роботі, а треба, поки не пізно, вийти заміж, народити дітей, аби щось залишити після себе. Навіть не сподівався, що моя затія так багато користі людям принесе.

[image=485]

Перед подіями на майдані кабінет трунотерапії довелося закрити. Це раніше, щоб замислитися над життям треба було вигадати потрясіння. А зараз війна йде – потрясінь і приводів подумати про життя більш ніж достатньо. Рекламувати труни тимчасово перестав. Під час війни це вже не дотепно.

[image=483]
Автор матеріалу: 
Znaj.ua
В наявності в авіакомпанії два літаки, вироблені в минулому столітті
0
0
01:09 23.07.2018
Чиновниця зазначила, що подібна дезинформація може поширюватися противниками змін
0
0
00:25 23.07.2018
Дивна подія сталася біля узбережжя Боніта-Спрінгс у Флориді
0
0
23:54 22.07.2018
Причини та обставини події з'ясовують
0
0
23:27 22.07.2018
У Києві виросли ціни на хліб, масло і молоко
0
0
21:39 22.07.2018