Італійський магазин встановив у Москві сіті-лайт, що ховає заборонену рекламу від поліції. Рекламна площина змінює зображення італійських делікатесів на матрьошки.

Про це повідомляє видання Adindex.

Незвичайна рекламна конструкція була встановлена власником магазину Don Giulio Salumeria недалеко від Міністерства внутрішніх справ.

Перехожі бачили напис "Заборонені італійські делікатеси в Москві". Коли до щита наближалися працівники правопорядку, картинка змінювалася на "Кращі матрьошки в Москві".

Читайте також: Винайшли новий спосіб поширення комп'ютерних вірусів

Популярні новини зараз
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Як розповіла директор із маркетингу Анна Іпатова, сама технологія - це змінене програмне забезпечення із відкритим вихідним кодом розпізнавання осіб.

"Ми переробили його таким чином, щоб він визначав поліцейські значки і нашивки "поліція". У спеціальний короб на щиті ми інтегрували модифіковану камеру GoPro 4. Всі дешево і сердито", - додала вона.

В агентстві The 23, якому належить ідея, AdIndex розповіли, що бриф був дуже відкритим. "В Don Giulio Salumeria можна знайти тільки італійські продукти".

Правоохоронні органи поки ніяк не відреагували на ідею. Свої імена представники творчої групи агентства не розкривають, але говорять, що вже відправили заявку на Каннський кінофестиваль.