Найближчим часом Канада скасує мита для 98 відсотків українських товарів, а Україна — для 80 відсотків канадських. Відповідну угоду підписали уряди обох країн. Однак її подробиці поки не оприлюднені.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Які б деталі угоди не були, а для наших виробників — це дуже позитивно. Більшість із них зможе переорієнтувати свої товари із потреб російського ринку під умови канадського. Канадці більш заможні, ніж росіяни, й ведуть значно прогнозованішу торговельну політику. В подальшому така співпраця може принести неабиякі доходи нашим виробникам, адже вони скоро отримають можливість виготовляти якісні товари, яким практично не буде конкуренції в Канаді", - говорить "Знай" Володимир Марченко, аналітик консалтингової компанії AFS.
Читайте також Які фрази відлякують клієнтів інтернет-магазинів?
Через введення безмитного доступу на канадський ринок українські товари у Канаді подешевшають від 7 до 20 відсотків. Основними товарами, які продаватимуть у Канаду, будуть соняшникова олія, цукор, шоколад, алкоголь, одяг, сталь, молочні продукти, яйця, м'ясо птиці тощо.
На вітчизняні автомобілі мит не знімають. Для них передбачено 7-річний перехідний період до безмитного ввезення.
"Думаю, нашим виробникам слід зосереджуватися не на поставках продовольства та круп, а промислових виробів. Це має бути нескладна і якісна електроніка, велосипеди, побутова техніка", - каже експерт.
Унікальність наших товарів буде в тому, що вони коштуватимуть, як китайські, а за якістю будуть, як європейські.
"Це можливе завдяки дешевій робочій силі і сучасним виробничим лініям, які вже працюють у нас. За умови якісного виробництва вітчизняна продукція матиме попит за океаном", - зазначає експерт.
На думку економіста, двостороннє скасування мит відбудеться до кінця року.
"До цього часу вигідно вкладати гроші у виробництво вітчизняних електроінструментів, вентиляторів, міксерів, портативних сонячних батарей. Не обов'язково розгортати в Україні повномасштабне виробництво. Можна електродвигуни і електронне начиння замовити в Китаї, а пластикові корпуси — у Харкові чи Києві. Відкрити невеликий складальний цех, зареєструвати в Україні торгову марку", - говорить фахівець.
Читайте також Почати бізнес можна з виделок і ножів
Перевагою канадського ринку є те, що там мають попит речі не дешевої, а середньої цінової категорії.
"Чим вища цінова категорія, тим більшу націнку можна зробити. Також є великі перспективи у виробників українського одягу і взуття. Вартість наших товарів через імпортні тканини часто зависока для наших споживачів. Для канадців — середня. А якість пошиття значно вища, ніж у турецького і китайського одягу", - говорить Володимир Марченко.