Інноваційні лабораторії врятують компанії

поділитись
Часто, прагнучи йти в ногу з часом, компанії вдаються до створення інноваційних лабораторій. Але тут варто врахувати ряд правил

З кожним роком у світі зростає обсяг інвестицій в ІТ-сферу. Великі кампанії намагаються роботизувати і автоматизувати свої технологічні процеси. Однак купувати готове технологічне рішення часто виявляється занадто накладно. З цього, все більше корпорацій вирішується на створення своїх власних інноваційних лабораторій.

Запуск таких відділів нерідко супроводжується презентаціями, новинними репортажами і гучними обіцянками. Закриваються ж ці відділи зазвичай тихо. Як зрозуміти чи потрібна компанії інноваційна лабораторія і які в неї можуть бути критерії ефективності?

Серед обставин, при яких інноваційна лабораторія була б доречна можна виділити наступні:

Фірма топчеться на місці і стара структура сковує її маневр

Ідей та можливостей для їх реалізації навпаки достатньо, але в компанії немає відділу, здатного їх повноцінно запровадити

Сама бізнес-модель кампанії перестає бути актуальною, а між регулярними операціями та інноваціями виросла стіна.

Старту в цьому напрямку повинні передувати чітко сформульовані критерії ефективності створюваного відділу. Адже навіть якщо завдання такого підрозділу ліквідувати старі збиткові відділи, компанія повинна розуміти які кошти вдасться вивільнити і скільки це може зайняти часу.

Одним з найбільш поширених ризиків можна назвати витік ідей. Це відбувається в тих випадках, коли в рамках самого колективу присутніх в лабораторії новаторів створена продуктивна атмосфера, а материнська компанія дуже неповоротка для змін. Ось і відбувається, що розробляються рішення всередині кампанії, а реалізовуються за її межами.

Ще однією поширеною проблемою є завищені очікування щодо строків окупності. Як правило, інноваційні лабораторії виходять в продуктивні режим роботи не раніше ніж через рік, тому варто випробувати всі теорії і версії, перш ніж опускати руки.

З іншого боку до роботи новаторів повинні бути виставлені цілком конкретні вимоги. Поблажливе ставлення колег може деморалізувати колектив розробників.

Інноваційна лабораторія може стати хорошим бізнес-інструментом при правильній постановці мети і створення структури, в якій можливо буде не тільки генерування ідей, але і їх реалізація. Необхідно застрахуватися від великих ризиків, але завжди потрібно бути готовим до невдалим експериментам, тому що створення проривних рішень завжди пов'язане з постійними змінами й ітерації.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", кількість японських компаній, які збільшилиінвестування в технології досягла рекордних показників

Автор матеріалу: 
Федор Борисов
Теги: 
Інновації, лабораторія, конкуренція
Геймер схуд прямо в окулярах віртуальної реальності
0
0
19:03 19.04.2018
Компанія вирішила зробити унікальне додаток
0
0
17:34 19.04.2018
Компанія відновить легендарне спортивне авто
0
0
17:26 19.04.2018
Інтернет став швидшим за думки
0
0
17:20 19.04.2018
Android допоможе зберегти ваші нерви
0
0
17:01 19.04.2018