В Одесі інтернет-магазин потрапив в скандал через жахливе обслуговування.

Скаргу залишила Ілона Липчак в співтоваристві "Чорний список Одеса" у соціальній мережі Facebook.

Жінка розповідає, що вирішила замовити собі взуття. Але замість бажаної моделі їй підсунули відвертий брак та ще й нахамили при обслуговуванні.

Постраждала повідомляє, що у посилці, яку вона отримала були кросівки на дві праві ноги. Одеситка одразу звернулася до менеджерів, де вони спочатку зізнались, що напартачили, проте забравши взуття, почали переводити стрілки щодо повернення грошей.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Коли вона скинула їм скрін, доводячи, що повернення був забраний три дні тому, їй повідомили, що повернення коштів буде через 14 днів через те, що їм не підходить її банківська картка.

Також одеситку обурила непрофесійна робота менеджерів магазину і хамську поведінку операторів. Тому вона попереджає всіх і просить обходити стороною цей інтернет-магазин.

Нагадаємо, жертва карткових аферистів здала схему шахраїв.

Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві затримали особливо небезпечну банду шахраїв

Також Знай.ua писав, у Харкові активізувалися шахраї, після такого дзвінка ви віддасте все до копійки.