Мережу сколихнула новина щодо свавілля, яке відбулось на Залізничному вокзалі в Києві. Про це детально розповів ТСН.

Як розповідає джерело, провідниця поїзда Ковель – Москва виштовхнула пасажира, який надав працівниці електронний квиток.

вокзал

Адміністрація одраз ж відреагувала на цю ситуацію та заявила про негайне звільнення провідниці та начальника поїзда.

Популярні новини зараз

Віра Брежнєва кардинально змінила імідж: "В Узбекистані прийняли б за свою"

Людмила Балан у "весільній" сукні заспівала пісню сина: тепер зрозуміло, чому Дан закохався у Тіну Кароль

25 ін'єкцій - тільки початок: дівчина, напхана силіконом, має найбільші губи в світі

"Було нудно": жінка встановила дивний рекорд, переспавши з 919 чоловіками за 7.5 годин

Показати ще

В свою чергу, директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан додав:

"Поїзд прибув в депо вчора ввечері і одразу була проведена відповідна перевірка цього факту. Діям усіх причетних до інциденту особам буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть".

Крім того, він додав, що УЗ просить вибачення у пасажирів за ситуацію, яка склалася.

А що ви думаєте про поведінку робітників?

До слова, киянка потрапила у неприємну ситуацію в тролейбусі, де з неї вимагали сплатити штраф за безквитковий проїзд, коли вона щоно увійшла до транспорту та чекала кондуктора.

Про це написала на сторінці в Facebook Карина Ястреб.

тролейбус

Інцидент стався на маршруті тролейбуса №3.

"Сьогодні у мене сталася дуже неприємна ситуація. У Київ р. на маршруті тролейбус#3 персонал @kyivpastrans вчинив не чесно по відношенню до мене. Приблизно о 15.10 я сіла в тролейбус, підготувала гроші для оплати і чекала, поки кондуктор підійде до мене за оплатою. Замість цього до мене підійшла контролер з номером В810. Я почала їй пояснювати, що я просто не встигла оплатити проїзд, вона мені почала говорити за штраф. Я сказала, що чекала кондуктора, підійшла її колега початку і в грубому тоні говорити мені, що я сама! Повинна була до нього підійти і взагалі він оголошував. Я сказала, що він нічого не оголошував, на що кондуктор сказав, що оголошував. Я сказала, що не чула нічого",

- говорить дівчина.

постраждала

Дівчина погодилась оплатити в туж секунду, але її грубо перебивали та сказали, що "вже пізно".

"Продовжували говорити за штраф у розмірі 160 грн, я кажу окей, я готова заплатити штраф, але у мене немає при собі такої суми (я практично не ношу з собою готівку)".

Пасажирка погодилась віддати 140 грн, адже більше у неї не виявилось, проте працівників пастрансу це не влаштовувало.

"Вони мені сказали йти на банкомат. В результаті мене вивели з автобуса і повели до банкомату, на яких підставах незрозуміло. Йшли за мною, як конвой...Мені стали виписувати квитанцію, я запитала навіщо воно мені і що мені з цим робити, у відповідь на це я отримала відповідь "в рамочку поставите, ха ха"."

Потім Карина зателефонувала в "Київпастранс", та залишила скаргу. їй схо відповіли, що "розберуться".

Як згодом з'ясувала потерпіла, дії працівників пастрансу по відношенню до неї були незаконні.

Нагадаємо, на станції київського метро "Арсенальна" з 9 жовтня 2018 до 22 січня 2020 року проводитиметься капітальний ремонт ескалаторів.

Як повідомляв Znaj.ua, в понеділок, 1 жовтня, в супермаркеті "Сільпо", що на вулиці Маяковського, 75/2, в Деснянському районі Києва два підлітки намагалися вкрасти коньяк, текіллу і шоколадку. Їх помітили охоронці, після чого між ними стався конфлікт.

Також Znaj.ua писав про те, що компанія Коен Груп планує протягом чотирьох років побудувати торгово-виставковий комплекс під Києвом вартістю близько $500 млн.