Після невдалої зустрічі з послами ЄС штаб Зеленського вирішив вести передвиборну кампанію тільки в віртуальному просторі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише Депо.
Як повідомляють ЗМІ, штаб Зеленського вирішив не давати жодного інтерв'ю до березня. Як виняток може бути дано якесь контрольоване інтерв'ю комусь із друзів Зеленського.
Після повного провалу зустрічі з послами ЄС (Зеленський не зміг відповісти на жодне запитання), штаб вирішив заховати кандидата з очей народу і ЗМІ на максимально довгий термін.
Зараз проходить навчання і натаскування Зеленського на рішення щодо головних політико-економічних питань. Рішення випускати його на мітинги або прямі ефіри буде прийнято на початку березня.
На лютий-березень був затверджений слоган кампанії «Весна прийде - все посадимо». Незабаром повинні з'явитися щити з цим слоганом і, відповідно, телереклама.
Поки у Зеленського не відбувається переговорний процес про структурну підтримку «УКРОП-у». Зараз у коміка немає і регіональних структур. «УКРОП», в той же час, припинив польову роботу і зосередився на Івано-Франківської області. Тому, поки говорити про початок серйозної польової роботи складно. При цьому відкритим залишається питання, як Зеленський встигне набрати хоча б 30 тисяч членів дільничних комісій. Хоча досвід показує, що двох місяців може вистачити для того, щоб створити таку структуру. Але поки така робота, де-факто, чи не почалася.
В цілому, можна сказати, що на сьогоднішній день у Зеленського є тільки три завдання: навчитися не втікати від журналістів, створити структуру і максимально довго жити у віртуальному світі.
Окремим пунктом стоїть питання, над яким працюють менеджери «1 + 1» і «95 кварталу» - яким чином дотягнути третину виборців Зеленського до ділянок. Справа в тому, що приблизно 33% цільової аудиторії Зеленського, молодше 29 років. І ці люди навряд чи готові активно йти голосувати. Поки в штабі розглядають різні варіанти того, як акумулювати їх на вибори. Але відповідей немає. Єдине, в чому штаб одностайний, - треба якось спробувати зіграти в гру «голосуй або програєш», і робота щодо цього питання ведеться в соцмережах. Чи вийде з цього що-небудь, поки не ясно.
Як сказано в публікації, «глобальна проблема опонентів Зеленського полягає в тому, що вони намагаються боротися із Зеленським у логічній площині (апеляція до бізнесу в Росії). У той же час, його виборець живе виключно в емоційній площині. Але саме в цю площину його опоненти навіть не думають зачіпати ».
Як повідомляв "Знай.ua" раніше, автор і керівник Студії "Квартал 95", лідер політичного руху "Слуга народу" Володимир Зеленський оприлюднив ролик, де відкрито глузує з тим, що його називають "клоуном".
Також "Знай.ua" повідомляв про те, що Команда керівника студії "Квартал 95" зафіксувала на фото та відео кілька автомобілів з тонованим вікнами, які постійно стежать за пересуванням Зеленського.
Крім того, "Знай.ua" писав: "Кандидат в президенти Володимир Зеленський запустив новий виклик в соцмережах, де просить українців розповісти, що робить їх клоунами."