ПАТ "Укрзалізниця" зробила приголомшливу заяву. Компанія розглядає можливість виходу на безпосередніх виробників на зовнішніх ринках для закупівлі дизельного палива. Про це йдеться у повідомленні Департаменту інформаційної політики і зв'язків з громадськістю компанії.

На сьогодні підприємство споживає 10% всього обсягу цього нафтопродукту, що реалізується в Україні. Як повідомив керівник компанії Євген Кравцов, крім розширення кола постачальників, вихід на світові ринки допоможе зняти істотний тиск на внутрішні ціни в Україні, що часто буває, коли компанія здійснює закупівлі дизеля.

Популярні новини зараз

Яке свято 13 грудня: чого не можна робити в цей день

Вітання на День Андрія у віршах, прозі та СМС

В Україні змінились мінімальна пенсія і прожитковий мінімум: скільки отримаємо на руки

Єпіфаній "скасовує" Різдво: 7 січня більше не свято

Показати ще

З метою уникнення різких цінових коливань на внутрішньому ринку нафтопродуктів "Укрзалізниця" повинна мати закордонні альтернативні канали постачання, зокрема дизельного палива, кажуть в компанії. Міжнародний ринок нафтопродуктів є об'ємним, тому закупівля там будь-якого обсягу дизельного палива залізницею не буде впливати на рівень цін. На думку фахівців, зараз внутрішній ринок України може коливатися в залежності від обсягу закупівель дизпалива "Укрзалізницею".

"Це спонукає нас шукати майданчики, де наші обсяги не будуть такими визначальними. Такий зовнішній ринок, де обертається значна кількість нафтопродуктів, відповідно, наша закупівля навіть в 100 або 200 тис. тонн не є настільки визначальною партією, щоб викликати коливання ціни, як це зараз відбувається в Україні", – запевнив Кравцов.

За його словами, закупівлі безпосередньо у виробників на зовнішніх ринках дозволять зменшити залежність від різних суб'єктивних факторів і отримати найбільшу конкурентну ціну для такого оптового покупця, як "Укрзалізниця".

Нагадаємо, Укрзалізниця двічі підвищить ціни: на мільйонні премії чиновників. Таке рішення приймуть тому, що в 2018 році збиток від пасажирських перевезень досяг 10 млрд грн.

Як повідомляв раніше "Знай.ua", Укрзалізниця змусила пасажирів терпіти: поїзд весь на понтах, а жоден туалет не працює

Також "Знай.ua" писав, що "Укрзалізниця" підніме ціни на квитки у іржавий мотлох: дорожче, ніж на літаку.