Центр публічної комунікації та інформації Києва оголосив тендер на аукціон з розміщення та просування інформації в соцмережах або послуги СММ. Ціна послуг складе 2,5 млн грн. Терміни виконання робіт – з 1 жовтня по 31 грудня.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОтже, переможець тендеру зобов'язується за два місяці розкрутити до 50 тисяч підписників сторінки Київради в Facebook, Instagram і YouTube, зняти і поширити п'ять інтерв'ю про протидію торгівлі людьми та домашньому насильству, п'ять відеороликів про електронну столицю, два відеоролика і п'ять тематичних фото про права власності у багатоквартирному будинку, п'ять відеороликів, п'ять інтерв'ю і п'ять фото про соціальний Київ.
Також потрібно два фото і чотири пости про сирітство в Києві, три відеоролика і два фото про здоров'я киян, сім відеороликів і 15 постів на тему Влада-громада-партнери, п'ять відеороликів і 20 постів на тему Комфортного міста, 60 постів і два відеоролики на тему «Я люблю Київ», два фото і п'ять постів – «Київ україномовний», п'ять фото і п'ять постів – «Зроблено у Києві» і п'ять фото, два відео і десять постів з претензійною назвою «Надійний друг».
Для участі в тендері необхідно мати досвід забезпечення більш 50 тисяч лайків і репостів, а також раніше співпрацювати з держструктурами.
Кількість лайків і репостів по кожній публікації зобов'язується погоджувати з замовником, тобто швидше за все Київрада розраховує більше на ботів, ніж на реальних підписників сторінки. Відеоматеріали поставляються підрядником у вигляді DVD-дисків або по електронній пошті.
Нагадаємо, що Кличко терміново збирає голів фракцій, щоб розпустити Київраду.
Як повідомляв портал Знай.uа, у Кличко задумали паралізувати будівництво в столиці.
Також портал Знай.uа писав, що Кличко готує план узурпації влади і масове відмивання мільйонів.