Ситник прокоментував розпочатий Зеленським флешмоб по дзвінках в НАБУ.

23 вересня президент Володимир Зеленський закликав українців скаржитися на корупцію на "гарячу лінію" НАБУ. В цей день в агентство зателефонували 84 людини. Про це повідомляє прес-служба Антікорпційного бюро на своїй сторінці в Facebook.

"В середньому колл-центр отримує 10-15 дзвінків щодня. 23 вересня 2019 в колл-центр подзвонили 82 людини - приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ", - сказано в повідомленні.

У Бюро відзначили, що додзвонитися на "гарячу лінію" іноді важко, оскільки "номер не є багатоканальним".

Отримали багато запитань щодо роботи "гарячої" лінії #НАБУ. Відповідаємо на найпоширеніші з них⤵️ ☝️Якщо маєте ще запитання щодо роботи кол-центру НАБУ – залишайте в коментарях!

Geplaatst door НАБУ op Dinsdag 24 september 2019

Директор відомства Артем Ситник також прокоментував флешмою Зеленського.
За його словами, кількість дзвінків на "гарячу лінію" Національного антикорупційного бюро значно зросла після звернення президента Володимира Зеленського.

"Це оціночне поняття - є шквал дзвінків. Вони у нас і так є. Звичайно, збільшилася. Якщо президент орієнтує суспільство на те, щоб дзвонили в НАБУ, то люди дзвонять, але принцип роботи" гарячої лінії "на сьогодні не змінився після цього звернення ", - пояснив він журналістам.

Ситник додав, що про існування "гарячої лінії" змогло дізнатися більше українців.

"Ми і раніше реагували на будь-який дзвінок. Якщо це була компетенція НАБУ, ми займалися цим ... Якщо мова йшла про компетенцію іншого органу, ми орієнтували людей звертатися, щоб захистити свої права", - резюмував він.

Нагадаємо, Зеленський закликав українців не мовчати і про всі випадки корупції повідомляти в НАБУ

Як повідомляв портал Знай.ua, в НАБУ заявили, що їхня гаряча лінія може не витримати кількості дзвінків після відеозвернення Зеленського

Також Знай.ua писав, українці висунули Зеленському ряд вимог.