Фірма, яка безпосередньо пов'язана з родичем начальника Дирекції з будівництва “Київпастрансу” Юрія Курбаля, у 2018-2019 роках виграла тендерів на понад 323 мільйони гривень.

Про такий прикрий випадок непотизму йдеться в сюжеті Марини Ансіфорової для телепрограми “Наші гроші з Денисом Бігусом”.

Тут говориться про компанію “КП Спецавтоматика”.
За словами журналістки саме на цьому підприємстві до 2017 року працював дядько Юрія Курбаля Віктор Рафальський. І до 2019 року “КП Спецавтоматика” спеціалізувалася на електромонтажних роботах, але згодом різко змінила профіль і 9 січня отримала ліцензію на будівництво залізничних та трамвайних колій. А вже 14 січня перемогла у тендері на капітальний ремонт станції швидкісного трамваю “Гната Юри”. 

Популярні новини зараз

Аномальна зима: синоптик озвучила прогноз, якого раніше в Україні ніколи не було

У Києві відкрили суперлікарню для пацієнтів з коронавірусом: "Не ремонтували півстоліття"

У Львові родич "Хатіко" підняв настрій перехожим - "Рахуємо посмішки"

Відмовився від громадянської панахиди, сам ніс труну на плечах: Бондарчук дивно повівся на похороні матері

Показати ще

скріншот наші гроші


Але це ще не все, виявляється закуповували трамвайні рейки, шпали і комплекти скріплень не напряму у виробника, а через фірму-посередника “Авіра Маркетс”. І тому ціни значно відрізнялися. Наприклад, шпали із комплектом скріплень до рейок Р-65 посередник купував у виробника за 1587 грн. за штуку, а продавав “Спецавтоматиці” за 4500 грн за штуку – майже в три рази дорожче. 

фото наші гроші

Ось такі от, не банальні схеми для махінації. 

 

Нагадаємо, раніше прем'єр-міністра України Олексія Гончарука запідозрили в брехні про подачу заяви про відставку особисто президенту України Володимиру Зеленському.


Як повідомляв портал "Знай.ua", у Білорусії одночасно зникло п'ять людей, всіх об'єднує сфера діяльності - бізнес.


Також "Знай.ua" писав, що Радуцький розповів про те, чому через кілька років вирішив знову піти у політику з командою Зеленського, про свій вплив на МОЗ, а також про те, чому тепер шкодує, що залишив бізнес.