Яскравим контрастом щоденній стурбованості мера Києва Віталія Кличка, яку він демонструє під час онлайн-звітів по ситуації із розповсюдженням коронавірусу в столиці, виступили білборди із зображенням усміхненого голови КМДА. Впродовж останньої доби їх почали помічати все більше киян - на плакатах розміщене фото Віталія Кличка із підкоченими рукавами, а поруч напис "Досить шастать". Такий жест викликав справжній резонанс в соцмережах серед киян, а нардепи прямо заявляють, що це, перш за все, передвиборча реклама, ніж захід для боротьби з пандемією. Подробиці дізнавалися Знай.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Під соціальною рекламою розміщена "агітація мера-корупціонера"
Судячи з постів на Фейсбуці, відповідні білборди з'явилися, як мінімум, біля станцій метро "Либідська" та "Почайна". Одним з перших увагу на білборд-новинки звернув екснардеп Юрій Левченко, оцінивши "фотосет" усміхненого столичного голови, як "дешевий піар на темі епідемії".
"Кличко яскраво демонструє свою лицемірну й цинічну сутність, яка цього разу проявляється в нестримному бажанні отримати побільше дешевого піару на такій болісній для більшості українців темі епідемії та карантину. Але піар цей "дешевий" по-суті, а не по-формі. Адже, замість того, аби витрачати бюджетні кошти на настільки потрібні медичні товари, засоби індивідуального захисту, надавати компенсацію нужденним тощо, гроші платників податків ідуть на цю так звану "соціальну рекламу", а насправді агітацію мера-корупціонера", – відзначає екснардеп Юрій Левченко.
Як приклад "анти-мерства" Юрій Левченко наводить масову вирубку дерев, яку днями здійснив потенційний забудовник – мова йде про зелену зону на Лук'янівці, по вул. Глибочицька, 5.
Про відверту піар-кампанію, подану як метод боротьби із масовим гулянням вулицями Києва, заявляють й інші політики.
"Це, дійсно, піар. Хоча не розумію, на що розраховує Кличко, в принципі. Зміст цих бордів свідчить про справжній інтелектуальний рівень мера та його команди: як під час епідемії смертельної хвороби можна посміхатися, шуткувати і робити такі незрозумілі речі? Буквально вчора він розповідав, що місто допоможе малозахищеним верствам населення, видавши по 280 – 300 грн – і на цьому фоні з'являються ці багатотисячні борди. Виникають питання: А що у нас всі лікарні забезпечені апаратами ШВЛ, лікарі забезпечені засобами індивідуального захисту чи маски вже продаються по докарантинним цінам?", – зазначає голова київської міської партійної організації "Рідна країна" Олександр Федоренко.
Нардепи засудили: гроші треба спрямовувати на боротьбу з вірусом
Красномовно на "усміхнені" білборди із зображенням Віталія Кличка відреагували і парламентарі Верховної ради ІХ скликання.
"Я вважаю, що це, перш за все, передвиборча реклама, ніж захід для боротьби з пандемією. Це, як КМДА хотіли тишком-нишком купити відеокамер на 65 млн без тендеру, нібито для боротьби з COVID-19. Всі гроші треба спрямовувати тим, хто їх критично потребує - медики, групи найбільшого ризику", – зазначає народний депутат України Андрій Осадчук.
"Спочатку треба подивитись хто є замовником даної рекламної кампанії. Втім, коли з одного боку Віталій Володимирович звинувачує Верховну Раду в діях проти органів місцевого самоврядування, а з іншого завішує все місто бродами із собою, ми бачимо яскраво виражені подвійні стандарти. Незалежно від того, це кошти приватні чи кошти бюджетні, краще було б спрямувати їх на боротьбу з вірусом", – повідомив народний депутат України Віталій Безгін.
За 1 білборд – не менше 22 тисяч: "Віталька Володимировичу, досить пи*дити"
Аби дізнатися приблизну вартість розміщення білборду такого розміру біля станції метро, ми зателефонували до однієї рекламних компаній. І, як з'ясувалося, припинення руху столичної підземки на ціну практично не вплинуло – ці місця, як і раніше, залишаються в ТОПі найдорожчих. За словами працівників агентства, один такий коштуватиме не менше 22 тис грн. А, судячи з добірки фото, їх вже, як мінімум, 3 в місті.
"Розміщення білборду біля станцій метро, незважаючи на карантинні обмеження, все одно є одним з найдорожчих. І коштуватиме не менше 22 – 24 тисяч гривень. Це вже навіть зі знижкою, яку ми, можливо, зможемо надати, якщо Ви хочете зайти не на 1 місяць", – повідомили нам в одній з компаній з розміщення зовнішньої реклами.
Розміщені білборди викликала хвилю обурень і серед киян – люди залишають дописи про критичну нестачу масок і що спершу голова КМДА мав би подумати про це. А дехто, взагалі, не стримує емоцій, звертаючи увагу на "цинічність" дій мера.
"Людина готується до виборів і вважає, що він своєю "дотепністю" додасть собі голоси на фоні втрати довіри до Зеленського та партії "Слуга народу" і вважає себе беззаперечним переможцем перегонів за посаду мера в Києві. Але це лише недолугий піар і сподіваюся, що люди поставлять гідну оцінку діям Кличка на майбутніх місцевих виборах", – наголошує голова київської міської партійної організації "Рідна країна" Олександр Федоренко.
Тож чи відреагує на гучну хвилю обурень мер міста Віталій Кличко та про подальший розвиток подій, читайте на порталі Знай.ua.