У Києві другий день мітингують власники євроблях. Від учора вони облаштувалися в урядовому кварталі і закликають прем'єра і Ко вислухати їх. Вони вимагають скасування постанови Кабміну, за якою поліцейські мають доступ до митної бази і тим самим можуть перевіряти законність перебування євроблях в Україні. Також вони хочуть, щоб був прийнятий закон про пом'якшення умов розмитнення.

За та проти

Суспільство неоднозначно сприйняло цю акцію протесту, так як автомобілісти перекрили рух по вулиці Грушевської і тим самим у Києві вже другий день у центрі виникають пробки.

«Оскільки поки я користуюся для пересування по місту сервісами Uber і Uklon, я з цієї хвилини відмовляюся їздити на євробляхах і буду скасовувати всі поїздки на таких авто», - такий протест висловила киянка Ірина Золоторевіч у соцмережі та закликала всіх небайдужих також наслідувати її приклад.

Багато жителів столиці також негативно відреагували на затори на дорогах через мітинг власників євроблях.

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Показати ще

«Сьогодні в черговий раз значна частина жителів Києва (і я в тому числі не виняток) були поставлені в позу букви "Z". В черговий раз всю країну і Київ (перекривають рух в центрі міста) ставлять раком власники машин на євробляхах, - написав житель столиці Іван Ступак. - Позиція власників євроблях така: «ми теж хочемо їздити на іноземних машинах і ми готові платити за розмитнення вже ввезених євроблях $1k, ну максимум $2k" - це я вам скажу взагалі ніхрена не позиція! Ну я може теж хочу Дженніфер Еністон! Але якщо я до неї не дотягую, то сиджу тихенько і дую в долоньки».

Цап відбувайло

Всім цим галасом скористалися провладні експерти, політики, а також інтернет-боти, які стали плодити тисячами повідомлення про те, як же знахабніли євробляхери. А деякі близькі до Петра Порошенка люди пішли ще далі і вирішили цією подією обілити владу.

Ось, наприклад, що написав у себе в Фейсбук політтехнолог, якого пов'язують з Адміністрацією Президента Віктор Уколов.

Уколов звинуватив власників євроблях, що саме вони винні у тому, що у шахтарів величезні заборгованості по зарплатах. Подібна «дике» заява викликала справедливе обурення у інтернет-спільноти.

«Євробляхери принаймні не з жиру бісяться, як "влада", а від нестачі шукають шляхи для виживання і нормального життя. Я не бляхер, а укр.реестр, але вважаю ненормальним, щоб в країні були такі мита на ввезення авто», - написав киянин Адрій Демчук.

Незважаючи, що підтримуватиме Уколова відразу стали боти, у яких немає жодного запису на сторінці, багато друзів колишнього народного депутата, після такої «дичини» від нього, вирішили з ним попрощатися.

Також заслуговують на увагу поради, які дають звичайні люди, де взяти зарплати шахтарям. Є такі варіанти: «Зарплати шахтарів закладені у преміях «Нафтогазу», також хтось вважає, що в усьому винні продавці вугілля, які не купили стільки, скільки потрібно, ну, і, звичайно, не обійшлося без Ахметова - багато хто вважає, що саме йому повинні бути «вдячні» шахтарі тим, що не отримують давно зарплату.

Хоча, найточніше, напевно, про цю ситуацію написав журналіст Євген Лешан.

Депутати вирішують

А поки провладні дармоїди роблять собі на проблемі власників євроблях піар, у парламенті були зареєстровані два законопроекти # 8487 і # 8488, які стосуються євроблях і які нардепи повинні розглянути найближчим часом.

«Парламентарії повинні прийняти у першому читанні ці законопроекти, і якщо вони вважатимуть, що ставки для деяких за віком автомобілів завищенни, то змінити це, також послухати пропозиції і до другого читання доопрацювати ці документи», - заявила в кулуарах Верховної Ради одна з авторів скандального закону про євробляхі Ніна Южаніна.

У той же час головна вимога активістів, які хочуть, щоб вартість митного збору не була більше, ніж третина вартості автомобіля - виконана не буде.

«Цю норму не можна буде ввести в дію. Хто буде в такому випадку встановлювати вартість автомобіля? Тут багато буде можливостей для корупції, тому цього не буде, - підкреслила Южаніна. - Взагалі акциз - це не прямий податок, він не може встановлюватися від вартості автомобіля. Сама природа акцизу - це не прямий податок».

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що євробляхі паралізували центр Києва через жадібність влади.