У суботу, 10 березня, стало відомо, що представники "Укрзалізниці" і концерну Siemens вже обговорили питання спільного виробництва тягового рухомого складу.

Про це повідомляє ЦТС.

Зазначається, що керівник ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов встиг побувати з робочим візитом у Берліні, де провів зустрічі з керівництвом Deutsche Bahn і представниками компанії Siemens AG.

Крім того, серед іншого обговорювалося питання спільного з Siemens AG виробництва тягового рухомого складу.

"Сторони обговорили потреби "Укрзалізниці" в локомотивах і пасажирських поїздах, можливості співпраці щодо їх виготовлення, експлуатації і обслуговування. Керівник "Укрзалізниці" також розповів про потреби і плани розвитку інфраструктури компанії, зокрема, сучасних систем автоматики, електрифікації і сортувальних станцій", - зазначили в УЗ.

Популярні новини зараз
Нові правила відключень електроенергії: що готують українцям Пенсіонерів змусять платити за проїзд у громадському транспорті Пенсіонери отримають індивідуальні доплати до Нового року: кому скільки нарахують "Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю
Показати ще

Нагадаємо, що раніше Кравцов вже заявляв, що ПАТ УЗ веде переговори з Siemens про можливу закупівлю електровозів.

Проте ПАТ "Укрзалізниця" не вдалося в 2017 році провести ремонт 3 електровозів змінного струму ДСЗ, виготовлених дніпровським НВК "Електровозобудування" в партнерстві з компанією Siemens.

Раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що вартість проїзду між Києвом та Одесою в разі реалізації проекту "Hyperloop в Україні" складе близько $150 (приблизно 4 000 грн за поточним курсом).

Більш того, Україна може недоотримати значну суму грошей внаслідок непродуманого угоди з американською компанією General Electric. Так, Україні необхідно вирішити проблему дефіциту магістральних тепловозів, адже через неї експортери вже втратили близько 1 млрд доларів недоотриманих доходів.

Швидко здійснити електрифікацію залізничного сполучення не можна, а на будівництво заводу необхідно 1-2 роки. Проблему можна вирішити, якщо "Укрзалізниця" укладе 15-літню рамкову угоду з компанією GE вартістю 1 млрд доларів з оновлення та модернізації тягового рухомого складу.