Як то кажуть, все нове - добре забуте старе. Незважаючи на
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Елегантні родстери,
Мало хто знає, але українські дизайнери у 1960-х були нічим не гіршими за американських, однак поки Ford, Buick та Cadillac щороку дивували публіку новими шоу-карами, розробки радянських авто-архітекторів далі малюнків та модель-макетів не йшли і роками збирали пилюку у забутих архівах. Однак дещо з
Директор запорізького Музею зброї Роман Акбаш опублікував на своїй сторінці у Facebook історичні фотографії концептів “Запорожець”. А зібрав цю унікальну колекцію дизайнер ЗАЗ Леонід Левіт.
Зображення свідчать, що дизайнери ЗАЗ 1960-х років пропонували чимало цікавих та сміливих рішень у своїх проектах, однак майже нічого з того ми не побачили на серійних моделях.
Більшість автомобілів виконані в американському стилі з величезними плавниками ззаду та прозорими кабінами “акваріумами”. При чому для багатьох проектів кузов пропонувалось виготовляти з інноваційного на ті часи склопластику.
До слова,
Двигун – 2-літровий бензиновий потужністю 150 сил. Коробка передач – автоматична. Крім того, широко застосовані вузли і агрегати Honda Torneo, Toyota VITZ і Lexus RX330. У салоні можна побачити спортивні «ковші», розпірки і інші атрибути зі світу автоспорту.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, як "горбатого" Запорожця перетворили в крутий спорткар. Тюнінг ЗАЗ часом може бути ну дуже екстремальним. Вже існує унікальний драгстер ЗАЗ-965 з шаленою динамікою. Хоча є і майже настільки ж швидкі Запорожці і для доріг загального користування.
Цей унікальний хот-род ЗАЗ-965 експонується в пітерському музеї Ретро Юніон. Його перетворили на справжній спорткар. Тепер "горбатий" Запорожець оснащений відразу двома 150-сильними двигунами – по одному на вісь.
Важить авто всього 570 кг, так що динаміка у нього відмінна – 3,4 секунди з нуля до сотні, за заявами творців. Ну і повний привід, природно. Виглядає ЗАЗ-965 майже як Porsche – профіль став більш обтічним, а в боковинах тепер з'явилися величезні повітрозабірники. Згодом авто доповнили навіть антикрилом на даху.
Сьогодні мало хто знає про той факт, що ще в далекому 1960-х легендарний "горбатий" ЗАЗ-965 хотіли перетворити в спорткар, такий собі Porsche 911. І це не жарт. Фахівці Московського інституту автомобільних кузовів та інституту НАМІ створили на базі цього автомобіля елегантне купе МКЗ-НАМИ Спорт-900. Керівником проекту був конструктор Едуард Молчанов.
Перший Запорожець-купе був зібраний в 1963 році. На шасі ЗАЗ-965А встановили склопластиковий кузов обтічної форми. Габарити нового автомобіля були 3725 мм в довжину і 1170 мм Дизайн був явно запозичений у Volkswagen Karmann-Ghia і Renault Caravelle.
Нагадаємо,
Як повідомляв
Також