Як то кажуть, все нове - добре забуте старе. Незважаючи на автомобільні новинки, які щорічно поповнюють авторинок, старі моделі не можуть не зачаровувати своїм шармом і солідністю.


Елегантні родстери, кабріолети та спортивні купе з футуристичним дизайном, навіть спорткар з дверима типу крило чайки... Шкода, що для реалізації керівництво обрало зовсім інші проекти!


Мало хто знає, але українські дизайнери у 1960-х були нічим не гіршими за американських, однак поки Ford, Buick та Cadillac щороку дивували публіку новими шоу-карами, розробки радянських авто-архітекторів далі малюнків та модель-макетів не йшли і роками збирали пилюку у забутих архівах. Однак дещо з колекції Запорізького Автозаводу вдалось вберегти ентузіастам, про що розповідає TopGir.


Директор запорізького Музею зброї Роман Акбаш опублікував на своїй сторінці у Facebook історичні фотографії концептів “Запорожець”. А зібрав цю унікальну колекцію дизайнер ЗАЗ Леонід Левіт.

Зображення свідчать, що дизайнери ЗАЗ 1960-х років пропонували чимало цікавих та сміливих рішень у своїх проектах, однак майже нічого з того ми не побачили на серійних моделях.
Більшість автомобілів виконані в американському стилі з величезними плавниками ззаду та прозорими кабінами “акваріумами”. При чому для багатьох проектів кузов пропонувалось виготовляти з інноваційного на ті часи склопластику.

До слова, важко навіть уявити обсяг виконаної роботи і вкладення, але результат тюнінгу Запорожця вийшов дуже вражаючим. Як пише автовласник на своїй сторінці на Drive2, це єдиний в світі Запорожець 968М на 20-дюймових колесах. Що стосується технічної начинки в цілому, рідних деталей у цього ЗАЗу фактично не залишилося.

Двигун – 2-літровий бензиновий потужністю 150 сил. Коробка передач – автоматична. Крім того, широко застосовані вузли і агрегати Honda Torneo, Toyota VITZ і Lexus RX330. У салоні можна побачити спортивні «ковші», розпірки і інші атрибути зі світу автоспорту.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, як "горбатого" Запорожця перетворили в крутий спорткар. Тюнінг ЗАЗ часом може бути ну дуже екстремальним. Вже існує унікальний драгстер ЗАЗ-965 з шаленою динамікою. Хоча є і майже настільки ж швидкі Запорожці і для доріг загального користування.


Цей унікальний хот-род ЗАЗ-965 експонується в пітерському музеї Ретро Юніон. Його перетворили на справжній спорткар. Тепер "горбатий" Запорожець оснащений відразу двома 150-сильними двигунами – по одному на вісь.

Важить авто всього 570 кг, так що динаміка у нього відмінна – 3,4 секунди з нуля до сотні, за заявами творців. Ну і повний привід, природно. Виглядає ЗАЗ-965 майже як Porsche – профіль став більш обтічним, а в боковинах тепер з'явилися величезні повітрозабірники. Згодом авто доповнили навіть антикрилом на даху.

Сьогодні мало хто знає про той факт, що ще в далекому 1960-х легендарний "горбатий" ЗАЗ-965 хотіли перетворити в спорткар, такий собі Porsche 911. І це не жарт. Фахівці Московського інституту автомобільних кузовів та інституту НАМІ створили на базі цього автомобіля елегантне купе МКЗ-НАМИ Спорт-900. Керівником проекту був конструктор Едуард Молчанов.

Перший Запорожець-купе був зібраний в 1963 році. На шасі ЗАЗ-965А встановили склопластиковий кузов обтічної форми. Габарити нового автомобіля були 3725 мм в довжину і 1170 мм Дизайн був явно запозичений у Volkswagen Karmann-Ghia і Renault Caravelle.

Нагадаємо, вчені-фізики заявили, що їх TARDIS зможе переміщатися в минуле і майбутнє. Правда, мова поки що йде про математичну модель робочої машини часу.

Як повідомляв Znaj.ua, Polaroid Originals випустить одну з найбільш незвичайних камер під назвою OneStep 2. Новинка включає в себе деякі нові функції, такі як сумісність з Bluetooth, дві лінзи, новий спалах і велику батарею. Всі зміни роблять камеру трохи більш сучасної, все ще утримуючи її фізичні, ретро-функції, які роблять її чудовою у використанні.

Також Znaj.ua писав про те, що 20 серпня 1896 року в США був запатентований телефон з набірним диском. Винахід багато в чому зумовив те, як розвивалася телефонія надалі. Дискові номеронабирачі вже багато років як пішли в минуле. Але багато хто їх ще пам'ятають. А для тих, хто не знайомий з цим апаратом, ми зібрали найцікавіші факти.