З першого червня російські залізні дороги підняли ціни на квитки майже вдвічі і вони стали практично такими ж, як і ціни на квитки на літак. Тобто вийшло, що в даний момент росіянам літати набагато вигідніше, якщо врахувати заощаджений час і витрати на їжу під час тривалої поїздки в поїзді.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
На одному з російських сайтів порахували, що це обурливо і тому зібрали добірку жахів російських поїздів. Пропонуємо вам подивитися, чи потрібна така "романтика" за власні немаленькі гроші.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що американка написала шокуючий блог про "Укрзалізницю". Американський волонтер корпусу миру Кеті Джонс проїхалася в звичайному плацкартному вагоні поїзда, за маршрутом з Києва в Чернівці. Американка поділилася своїми враженнями від поїздки в власному блозі.
"В принципі, це як у купе, але без стін, і тут набагато спекотніше. І тут пахне наче... ногами", — зазначила вона. На довершення до всього дівчині довелося ще й спати на верхній полиці.
"Як тільки ви потрапляєте сюди, вам бажано застелити своє ліжко, тому що, коли всі прийдуть і сядуть на нижню полицю, це зробити буде складніше", — радить Кеті.
За словами волонтера, йти через вагон, коли всі сплять – це ніби рухатися по лабіринту: ноги, руки та інші частини тіла звисають зі всіх сторін.
"Це складно описати, але спати в одному вагоні з приблизно 60 людьми – це, безперечно, досвід. Поїздка не була б такою важкою, якщо б вони просто включили кондиціонер. У цих вагонах дуже жарко. В цілому, третій клас не такий вже й поганий", — підсумувала Кеті.
Ми також писали, що поїздка Укрзалізницею викликала "культурний шок" у пасажирів. Як не дивно, але від поїздок Укрзалізницею пасажири не тільки отримують негативні враження і масу обурення. Бувають і виключення. Іноді сервіс приємно дивує і все ж дає надію, що ми можемо мати хороше обслуговування у поїздах. Підтвердженням тому став пост Юрія Катихіна на сторінці в Facebook.
Пасажир розповів про провіднику поїзда "Львів – Херсон", який вразив не тільки самого автора поста, а й інших користувачів своїм уважним ставленням до пасажирів.