Вчені виявили кіоск із залишками їжі в зруйнованому виверженням вулкана давньоримському місті Помпеї.

Археологи виявили унікальну знахідку, адже до цього ще не вдавалося ідентифікувати продавану там їжу. Повідомляється, що їй дві тисячі років.

"Цей кіоск особливий, тому що нам вдалося відновити їжу, яку там продавали. Крім того, на прилавку збереглися в чудовому вигляді фрески, які також описують пропоновані продукти", — зазначив директор археологічного парку "Помпеї" Массімо Озанна. Він також додав, що за всю історію розкопок у місті зуміли знайти близько 80 подібних закладів.

Це дозволить зрозуміти, які смакові переваги мали стародавні римляни. Наприклад, в багато рибні страви додавалися різні види м'яса помпейськими кухарями. При цьому слід розуміти, що ці місця відвідували простолюдини, а не знати.

Молитися на індексацію не доведеться: українцям підказали, як збільшити пенсію Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок В Україні вводять новий вид оренди: пощастить тим, хто винаймає житло Українцям допоможуть вижити: виплатять по 3600 грн на кожного члена сім'ї

Згодом зоологами, які працюють над розкопками, вдалося ідентифікувати кістки свиней, кіз, птахів і овець, тушки качок і панцири равликів. Біоматеріал зумів добре зберегтися під товстим шаром лави. І крім археологів і зоологів над проектом працюють біологи і вулканологи.

Нагадаємо, вчені наблизилися до розгадки таємничого сигналу з космосу: "Скоро ми дізнаємося"

Як повідомляв "Знай.ua", закінчувався 2020 рік, на Землі з'явилися ліси-вбивці. Кліматологи з'ясували, що тропічні ліси Бразилії почали виділяти більше вуглекислого газу, ніж поглинати.

Знай.ua писав, місце народження Ісуса Христа під питанням: нова знахідка може перевернути історію