Вчені отримали незвичайну відеозапис з МКС кілька днів тому. На відео, яке невдовзі з'явилося в інтернеті, видно таємничий об'єкт.

Кадри стали причиною чергової хвилі домислів і теорій щодо того, що загроза з боку загадкової планети Нібіру є реальною. Конспірологи заявляють, що планета-вбивця лине на Землю і кінець світу настане зовсім скоро.

Так, на цей раз фахівці запевняють, що Нібіру зіткнеться з Зеслей вже на початку лютого.

Чутки про Нібіру спробувала пояснити група міжнародних вчених. У статті журналу "Astronomical Journal" було відзначено, що в космосі є орбіти, які здатні притягувати значні скупчення космічного сміття. Деякі освіти могли бути помилково сприйняті за Нібіру.

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Уфологи помітили біля Міжнародної космічної станції близько десяти кораблів, які можуть бути розвідниками з планети Нібіру.

Так, фахівці-уфологи вважають, що гості з Нібіру намагалися встановити якийсь контакт з людьми, але офіційні джерела вирішили про це не розповідати. Передбачається, що представники інопланетян свідомо стежили за МКС і Землею, щоб зібрати якомога більше даних про нас. Для таких "рандеву" прибульці спеціально подорожують групами.

Нагадаємо, Ангел врятує Землю від Нібіру: пророчий символ з'явився в небі. Конспірологи пояснили незвичайне явище.

Як повідомляв Знай. ua, кінець світу настане вже завтра: Землю рознесе смертоносний астероїд. Вчені пророкують загибель людства.

Знай. ua писав, що планета-вбивця Нібіру лине до нас, вціліє лише одна країна. Відомий конспіролог озвучив свій вирок Землі.