Вченим вдалося розгадати загадку самого великого у світі тиранозавра Рекса, останки якого знайшли у Канаді майже три десятиліття тому. Чудовисько, яке вчені з любов'ю прозвали Скотті, важив майже десять тонн і прожила на Землі близько тридцяти років. Він виявився самим важким і найстарішим динозавром у своєму вигляді, пише Нью Йорк Таймз.

Канадські палеонтологи визначили вагу тиранозавра, вимірявши його стегнові кістки, ноги, плечі, і порівняли їх з іншими примірниками цього виду. Виявилося, що знайдений динозавр важить на 2,2 тонн більше, ніж сучасний африканський слон.

Останки Скотті знайшли в 1991-му в долині біля річки Френчман, на кордоні Канади з США. Через пару років вчені відкопали зуб і хребець хвоста тиранозавра, і визначили що їм приблизно 65 млн років (Крейдовий період). На розкопки і аналіз кісток пішло більше 10 років.

За словами Скотта Персонса, палеонтолога з Університету Альберти в Канаді, який керував дослідженням, у Скотті були зламані кістки, пошкоджені зуби і виявлені сліди укусів, а деякі з його ран були заражені. Ймовірно, він бився з іншими тваринами.

Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року 60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину

Скотті мав на пару років пережити тиранозавра Сью, якого знайшли в Південній Дакоті в 1990-му, і який раніше вважався найбільшим знайденим тиранозавром.

Оскільки вченим не вдалося встановити підлогу Скотті, вони назвали його в честь скотчу, - напою, який розпивали палеонтологи після свого відкриття.

Нагадаємо, американський палеонтолог Джон Хорнер, який був науковим консультантом "Парку Юрського періоду", заявив, що науково-фантастичний фільм про динозаврів можна втілити в реальність.

Нагадаємо, світові вчені показали монстра з давнини: знайомтеся, це Скотті і він жахливий.

Нагадаємо, експерти Американського музею природознавства відтворили зовнішність дитинча одного із самих лютих хижаків коли-небудь бродять по Землі тираннозавра рекса.

Як повідомляв портал "Знай.иа", в Австралії виявили раніше невідомий вид динозаврів.

ТакожЗнай.иа" писав, 10 древніх істот, які все ще існують.