Китайські вчені виявили ящірку, яка перебувала в шлунку динозавра Microraptor zhaoianus. Її скелет чудово зберігся, тому її проковтнули повністю. В результаті чого дослідники змогли вивчити її будову.

Неймовірну знахідку виявили вчені з Інституту палеонтології і палеоантропології хребетних Китайської академії наук, це повідомляє видання Politeka.

Читай Знай.ua оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Порошенко "охрестив" себе президентом України знову: що сталося

Головне за ніч: "прощання" Зеленського з Банковою, останній шанс Гримчака та повстання Захарченка з пекла

У мережі показали звернення Порошенка до українців: "На місці Гримчака повинен бути я"

Українська Кардашьян у невидимому бікіні затьмарила російський курорт: "Людина-мураха"

Зазначені динозаври існували на Землі близько 120 мільйонів років тому. Їх зріст сягав 0,77-1,2 метра. На передніх і задніх кінцівках у мікрораптора були крила, що, найімовірніше, їм давало можливість літати між деревами.

Знайдені скам’янілості знайшли в біоті Джехол. В результаті з’ясувалося, що мікрораптори полювали за лускатими рептиліями. Однією з таких виявилася зазначена ящірка, яка відрізняється будовою зубів з розвиненими коренями, також у неї були невеликі коронки, і відстань між ними.

Ящірку зі шлунка відрізняють від відомих видів плазунів  завдяки її незвичайно широких розставлених зубах. Спеціальний аналіз показав, що новий вид, що отримав назву Indrasaurus wangi, тісно пов'язаний з трохи більш старшим Liushusaurus.

Їжу мікрораптор, судячи з усього, перетравлював повністю, без залишку. Це ріднить їх з родом динозаврів-тероподів Anchiornis і може служити доказом того, що під час еволюційного переходу від динозавра до птиці ознаки розвивалися багаторазово і незалежно один від одного.

Вчені назвали нову групу Indrasaurus wangyuani, в честь індуїстського бога Індри. За міфом відомо, що бога проковтнув змієподібний демон Вритра під час боротьби.

Нагадаємо, що вчений знайшов живого прибульця під час розкопок.

Як повідомляв портал Знай.uа, в ході розкопок поховання в Китаї археологи знайшли бронзовий глек з рідиною, яка вважалася "еліксиром безсмертя".

Також портал Знай.uа писав, що в Єгипті близько стародавньої Олександрії виявили церкви IV століття.