Всесвітньо відомий англійський учений Ісаак Ньютон у далекому 1703 році зробив прогноз про майбутнє. Невідомі шукачі старовинних артефактів виявили втрачений лист Ісаака, який говорить, що "кінець світу" відбудеться в 2060 році. Однак у землян є шанс вижити, для цього варто вийти на "істинний шлях еволюції".

Про це стало відомо завдяки нещодавнім публікаціям популярних блогерів, які підхопили інформацію. Важко зрозуміти, де правда, а де вигадка. Але археологи з Ізраїлю наблизилися до унікального артефакту, який перевернув розуміння Апокаліпсису.

Ісаак Ньютон був легендарним англійським математиком, фізиком і астрономом, широко визнаним одним з найвпливовіших вчених всіх часів. Його книга "Philosophiae Naturalis Principia Mathematica", опублікована в 1687 році, заклала основи законів руху і всесвітнього тяжіння, яка, як кажуть, була натхненна яблуком, що впало з дерева.

Однак, схоже, що Ньютон був у такому ж зв'язку зі своєю релігійною стороною, як і науковою. У листі 1704 року, яке було виставлено в Єврейському університеті в Єрусалимі в 2007 році, Ньютон використовував Біблійну книгу Даниїла, щоб обчислити дату кінця світу.

На дні древнього озера вчені виявили пернатих чудовиськ, чекали на людей мільйони років: неймовірні кадри

В сім'ї Потапа чекають на поповнення: вже відома стать малюка

Українцям виплачуватимуть пенсії за новою схемою: що зміниться в 2020 році

Потужні карпатські мольфари передбачили найближче майбутнє України: вже почало збуватися

Нагадаємо, одеський "Привоз" перетворили на помийну яму: фото постапокаліпсису.

Як повідомляв Знай.uа "Залізні птахи" і президентство Зеленського: легендарна Ванга знала все, що ще втілилося в життя.

Знай.uа писав, сміттєвий Апокаліпсис: брудні наслідки Дня міста в Запоріжжі показали одним фото.