На півночі Вірменії в Лорийской області на одному древньому і досить загадкове поховання вчені змогли виявити останки дівчини, яка раділа життю ще в залізному столітті. За відмітинами не її скелеті можна зрозуміти, що вона була справжньою амазонкою, тієї самої, про яких складали легенди у стародавній Греції.

Про цю знахідку стало відомо завдяки матеріалу у виданні International Journal of Osteoarchaeology.

Приблизна будова тіла амазонки, telegraf

Команда вчених-археологів на чолі з академіком Анаіт Худавердяном з Національної академії наук Вірменії повідомляє, що тіло стародавньої 20-річної войовниці було поховано у вигнутому положенні разом з керамічними посудинами і прикрасами, які датуються VIII-VI століттям до нашої ери.

На її останках було виявлено коштовності, спочатку дослідники припустили, що дівчина була виского походження, але пізніше, після аналізу її кісток, які було сильно пошкоджено і зберегли характерні відзнаки, вчені прийшли до висновку, що вона була воїном і загинула саме в бою.

Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року Вистачить на воду та хліб: кого з пенсіонерів поставлять на межу виживання На землю чекають удари руйнівної магнітної бурі: нагряне вже ось-ось Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки

За інформацією вчених, м'язи верхньої частини тіла дівчини були сильними, що вказує на високу фізичну активність: так, її грудні і дельтовидні м'язи постійно були задіяні у згинанні і піднятті вантажу до плечей - швидше за все, загибла була досвідченим стрільцем. Стегнові кістки також були добре розвинені, з вираженими сідничними м'язами: виходячи з цього, стародавня амазонка була досить непоганою наїзницею.

Ймовірна сцена вбивства амазонки, telegraf

Фахівці вивчили ще три пошкодження скелета (судячи з усього, ці рани і спричинили смерть дівчини): на стегнах виявили сліди від меча, а частину лівої ноги і зовсім було відрубано сокирою. Отже, зазначають археологи, каліцтва було нанесено не однією людиною, а кількома та на полі бою.

Нагадаємо, не залишиться нічого живого: в ООН назвали дату кінця світу.

Як повідомляв Знай.uа "Агнець Божий" віком 1000 років: людству з'явився знак Ісуса, фото реліквії.

Знай.uа писав, стародавні піраміди Єгипту розкрили таємницю "чорного саркофага", такого ще ніхто не бачив: історичні кадри.