Російські дослідники математичним шляхом змогли довести, що Всесвіт має кордони, а також вони спростували теорію про існування темної енергії. Про це вони повідомили в International Journal of Modern Physics.

Вчені виявили кордони Всесвіту

Так, авторами даної статті є професор Артем Асташенок і магістрант Олександр Тепляков, які представляють Балтійський федеральний університет імені Канта.

Професор Асташенок пояснив наявність кордонів у Всесвіті на ефект Казимира. Його суть у тому, що у вакуум поміщається пара пластин з металу, між якими відбувається тяжіння. В теорії ж його бути не повинно, однак у вакуумі постійно утворюються і зникають частинки. При їх взаємодії з металевими пластинами, які позначають межі простору, відбувається незначне притягання.

Згідно з однією з версій, в космічному просторі спостерігається приблизно такий же процес. Однак він має зворотний ефект — утворюється відштовхування, що сприяє збільшенню швидкості розширення Всесвіту.

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція В Україні готується революція у житловій сфері

Вчені виявили кордони Всесвіту

Вчені повідомили, що у своєму матеріалі представив обґрунтовану математичним шляхом моделі Всесвіту з додатковим відштовхуванням. В ній закон всесвітнього тяжіння не суперечить відомостям про те, що відбувається у Всесвіті прискореному розширення.

Нагадаємо, що вчені виявили, що на небі зникло близько ста раніше позначених на картах світил. До такого висновку фахівці прийшли, порівнюючи зоряних карт XX століття з сучасними.

Як повідомляв портал Знай.ua, іноді люди задаються питанням про те, яким буде кінець всьому Всесвіті.

Також портал Знай.ua писав, що справжній "завод по виробництву зірок" астрономи виявили у віддаленому куточку Всесвіту.