1. Салати в кулінарії роблять з прострочених продуктів. Це найголовніший і помилковий міф. Насправді, салати готують із продуктів, які навіть не йдуть у продаж! Спеціально для відділу кулінарії закуповується оптовий товар у великих обсягах, а овочі приходять в герметичній вакуумній упаковці і заздалегідь очищені з маркуванням і чітким терміном придатності. Тут, як і в ресторанах, своя закупівля і свої товари, які ніяк не перетинаються з тим, що ви бачите на полицях магазину.

2. Акція буває тільки на прострочені товари. Другий за рівнем омани з усіх міфів. "Ціни ж знижуються не в маркетингових цілях, а суто щоб впарити зазівався покупцеві залежаний товар", - саме такі думки генерує велика частина населення. Насправді, для того, щоб організувати та провести акцію в рамках всієї мережі потрібно час, для цього працює спеціальний маркетинговий відділ, який навіть не сидить в магазині.

3. На видному місці стоять тільки найдорожчі товари. Це дуже дивний міф, що нібито нам нав'язують дорогі продукти, а до дешевих потрібно ще тягнутися.

4. Цінники спеціально ховають від покупця. Судячи по думку багатьох людей роблять це теж навмисно, щоб внести максимальну плутанину в мозок покупця і в підсумку змусити вас купити найдорожчий товар.

Популярні новини зараз
На Україну чекає аномальне літо: чим воно може здивувати у 2025 році Слов'янський гороскоп на квітень 2025: на кого чекають несподівані зміни та доленосні зустрічі Військові квитки старого зразка: що буде, якщо не замінити Замість притулку – депортація: українцям у Чехії зачиняють двері
Показати ще

5. Торгують простроченням. Міф про те, що магазини спеціально торгують простроченням, перебивають терміни придатності і йдуть на різні хитрощі, аби втюхати прострочений товар. По загальній думці людей виявляється власники магазинів роблять все можливе, щоб отруїти кожного з своїх покупців, а й у підсумку розоритися і закритися через втрату клієнтів. Знову ж таки, це міф.

Раніше портал "Знай.uа" розповів про 5 міфах про пиво.