1. Салати в кулінарії роблять з прострочених продуктів. Це найголовніший і помилковий міф. Насправді, салати готують із продуктів, які навіть не йдуть у продаж! Спеціально для відділу кулінарії закуповується оптовий товар у великих обсягах, а овочі приходять в герметичній вакуумній упаковці і заздалегідь очищені з маркуванням і чітким терміном придатності. Тут, як і в ресторанах, своя закупівля і свої товари, які ніяк не перетинаються з тим, що ви бачите на полицях магазину.

2. Акція буває тільки на прострочені товари. Другий за рівнем омани з усіх міфів. "Ціни ж знижуються не в маркетингових цілях, а суто щоб впарити зазівався покупцеві залежаний товар", - саме такі думки генерує велика частина населення. Насправді, для того, щоб організувати та провести акцію в рамках всієї мережі потрібно час, для цього працює спеціальний маркетинговий відділ, який навіть не сидить в магазині.

3. На видному місці стоять тільки найдорожчі товари. Це дуже дивний міф, що нібито нам нав'язують дорогі продукти, а до дешевих потрібно ще тягнутися.

4. Цінники спеціально ховають від покупця. Судячи по думку багатьох людей роблять це теж навмисно, щоб внести максимальну плутанину в мозок покупця і в підсумку змусити вас купити найдорожчий товар.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

5. Торгують простроченням. Міф про те, що магазини спеціально торгують простроченням, перебивають терміни придатності і йдуть на різні хитрощі, аби втюхати прострочений товар. По загальній думці людей виявляється власники магазинів роблять все можливе, щоб отруїти кожного з своїх покупців, а й у підсумку розоритися і закритися через втрату клієнтів. Знову ж таки, це міф.

Раніше портал "Знай.uа" розповів про 5 міфах про пиво.