Океан таїть чимало небезпек. Вири виглядають порталами в блакитну безодню, а цей сміливець взяв камеру і вирішив на власні очі подивитися, що ж ховається під водою.

Попереджаємо відразу: повторювати такі трюки не варто ні в якому разі. Підступність води важко передбачити — буває, що людей від берегової лінії відносить за горизонт течією, а тут цілий вир.

Мабуть, дайвер-оператор теж трохи нервує перед зануренням. Вир починається з невеликої воронки, яка поступово розширюється. Вдосталь помилувавшись виглядом, чоловік натягує костюм і поринає вниз.

Під водою вир виглядає ще більш страхітливим. Він затягує в себе всі навколишні дрібниці і швидко тягне на дно. На щастя, дайверу вистачило глузду не лізти прямо у воронку, а зробити вдалі кадри з безпечної відстані.

Популярні новини зараз
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" розповідав, що в Мексиці "втомлені" будинку перетворили на твір мистецтва. Сучасні міста вже не можна уявити без муралів – масштабного за своїм розміром живопису, який прикрашає будівлі. Так, арт-волонтери розфарбували всі будинки на пагорбах в районі Серро-де-ла Кампана в Монтерреї (Мексика) таким чином, що здалеку це виглядає як єдина картина.

Майже півсотні художників долучилися до акції, перетворивши похмурі будинки на величезний мурал. Варто зазначити, що сторона пагорба, нещодавно опублікована в фотосервіс Reuters, виявилася не першою роботою художників – до цього були розмальовані й інші сторони цього та інших пагорбів, і місце для подальших шедеврів ще залишилося.

Кожен пагорб при цьому розмальований таким чином, щоб він здалеку виглядав як повноцінна картина-мурал. Тепер чимало туристів приїжджають сюди помилуватися цими будинками.

До речі, мало хто знає, але існує теорія, що саме Мексика є батьківщиною муралів. Коріння цього мистецтва слід шукати в двадцятому столітті і вказує воно на Мексиканську революцію 1910-1917 років. Плакати та агітаційні листівки, на виготовлення яких не вистачало паперу, зусиллями Дієго Рівери, Давида Альфаро Сікейроса, Хосе Ороско та інших творців-бунтарів, перетворювалися на грандіозні картини на стінах. Сьогодні ці люди вважаються класиками, а сам рух отримав назву «муралізм», оскільки «мурал» з іспанської перекладається як «стіна».