Метро Лос-Анджелеса вирішило нагадати пасажирам про правила поведінки в громадському транспорті. Це зробили за допомогою відеореклами в японському стилі, головним героєм якої став волохатий монстр.

Ролики опублікували в Youtube. У них розповідають, що не варто робити в метро і просять дотримуватися правил етикету. Реклама вийшла барвистою і яскравою. Негативні приклади показує помаранчевий волохатий монстр, а все його витівки виправляє дівчина-супергерой.

Кожен ролик зачіпає одну з поширених проблем в метро. Наприклад, одне відео присвятили тому, щоб люди навчилися не загороджувати прохід іншим пасажирам, встаючи посередині вагона.

Другий ролик закликає не їсти в метро, ​​тому що залишки продуктів розлітаються по всьому вагону.

Популярні новини зараз
Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення
Показати ще

Третя проблема, про яку згадують в рекламі, стосується людей, які люблять займати одразу два місця. Вони ще й примудряються класти поруч з собою портфель, коробку, сумку або будь-який інший предмет.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, Японія придумала, як заманювати своїх громадян до лав військових. Для цього опублікували наймилішу рекламу.